1

Onderwerp: heerlijke vruchten cheese cakes

ooohhhh ze zijn echt zalig :P http://i33.tinypic.com/6tmws0.jpg

2

Re: heerlijke vruchten cheese cakes

en ze zien er super uit.
heb je er een recept van??

groetjes Colinda   mijn motto : bijzonder feest , eigen taart
                              www.bijzondertaartje.nl

3

:Y  :Y  Jaaaaaaa, wil ook het recept, ziet er geweldig uit !!

4 Laatst bewerkt door incense (06-08-2010 17:44)

:D  :D  ja in mijn hoofd.

Ff kijken hoor voor 6 cuppies gebruik ik 6 volkoren koekjes, fijnmalen met zon 50 gram gesmolten boter er door. In de cups platdrukken en even in de koeling. dan de vulling, 200 gr ricotta, 200 gr roomkaas, 1 ei, 150 gr poedersuiker een een paar druppeltjes vanille druppels van oetker.Ook de blauwe bessen erdoorheen mixen, en klaar is je mengsel.Op de inmiddels harde bodempjes gieten.
Dit op 175 graden een klein half uurtje bakken.

goed laten afkoelen.Dan de koeling in, en na een uurtje kun je ze wel uit de koeling halen om de papiertjes te plukken, en te decoreren, met verse vruchten.

hier vinden ze t echt geweldig, je kan de vruchten eigenlijk door alles vervangen.banaan, maar ook heerlijk met walnoten ofzo. echt een  super recept.

bak ze

5

oooh ja, als je ze koel bewaard, kun je ze zeker 2 dagen in de koeling vers houden...of t langer kan is hier nog nooit geprobeerd :D

6

Thx !! :9

Zo!!!!
Alsof dit even lekker klinkt! :9
Ga dit zeker eens proberen! :Y
Bedankt voor je recept!

8

Wat een geweldig mooie foto! Ziet er superlekker uit!

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

Ziet er heerlijk uit, zou het graag een x proberen. Maar gebruik je 2 x 200 gram kaas voor 6 bakjes?? (de weegschaal begint al te lachen). :rolleyes:

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

10

zoethoudertje schreef:

Ziet er heerlijk uit, zou het graag een x proberen. Maar gebruik je 2 x 200 gram kaas voor 6 bakjes?? (de weegschaal begint al te lachen). :rolleyes:

tja...er staat nergens dat t vet arme cakejes zijn he :P  :P  :lol:  :lol:  :lol: . Ik gebruik idd 400 gr kaas voor 6 cc :rolleyes:  :rolleyes: , maar ze zijn wel lekkah hihi

11

incense schreef:
zoethoudertje schreef:

tja...er staat nergens dat t vet arme cakejes zijn he :P  :P  :lol:  :lol:  :lol: . Ik gebruik idd 400 gr kaas voor 6 cc :rolleyes:  :rolleyes: , maar ze zijn wel lekkah hihi

Woooh, dat is inderdaad wel erg veel...
Wel mooi op de foto gezet trouwens ;)

12

Tessa92 schreef:
incense schreef:
zoethoudertje schreef:

Woooh, dat is inderdaad wel erg veel...
Wel mooi op de foto gezet trouwens ;)

zoveel is t niet hoor, zon 75 gr per persoon.Een gemiddeld portie aan toetjes is hier ongeveer gelijk aan. nu moet ik wel zeggen...wij eten niet dagelijks een toetje :lol:

13

yumyum!

thnx voor het delen van het recept!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

14

mooi en lekker! ga het recept zeker eens proberen

Wow, heerlijk dat ziet er heerlijk uit.

Mbt recept: welke roomkaas bedoel je precies: mon chou pakje, philadephia kuipje of van die a-merk kuipjes?

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

yammie yammie ze zien er heerlijk uit

carpe diem

17

Wat zien ze er geweldig uit. Cheese cake is zoooo lekker :Y  :Y , maar wel ontzettend machtig.

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

18

Oeww deze ga ik ook proberen. Ziet er heerlijk uit!

19

Ziet er goed uit!!!

20 Laatst bewerkt door incense (07-08-2010 07:58)

slagroomtoefje schreef:

Wow, heerlijk dat ziet er heerlijk uit.

Mbt recept: welke roomkaas bedoel je precies: mon chou pakje, philadephia kuipje of van die a-merk kuipjes?

ik gebruik gewoon simpele roomkaas, ik geloof van t merk solo.( koop t bij de hoogvliet of bas van der heijden) Je  kan ook gewoon monchou, philadelpia ofzo nemen. maar dan word t nog duurder. En ik vind de kosten zo al best veel, vandaar dat ik voor een goedkopere variant ga

21

Lijkt me heerlijk zeg! Zeker in de zomer, lekker fris, met bosbesjes erdoorheen. Of frambozen, of aardbeien. Ik ga het zeker ook eens proberen. Weer eens wat anders dan de zoete marsepein of fondant. Soms wil je gewoon wel eens iets anders.

Groetjes, Mandy

22

MandyV schreef:

Soms wil je gewoon wel eens iets anders.

:Y  :Y  :Y , ik lust zelf ook geen marsepein :shh:  :shh:  :shh:  :shh:  :lol: . maar t is zo leuk om de taarten ermee te maken.

23

incense schreef:
MandyV schreef:

:Y  :Y  :Y , ik lust zelf ook geen marsepein :shh:  :shh:  :shh:  :shh:  :lol: . maar t is zo leuk om de taarten ermee te maken.

Ja, dat herken ik wel. Ik ben ook gek op taarten maken, het "rommelen" met marsepein of fondant vind ik ontzettend leuk. En ik kan echt genieten van wat ik hier op het forum allemaal zie. Maar ik ga voor mijn eigen verjaardag toch weer eens een lekkere, ouderwetse appeltaart maken.  :lol:

Groetjes, Mandy

24

MandyV schreef:
incense schreef:
MandyV schreef:

Ja, dat herken ik wel. Ik ben ook gek op taarten maken, het "rommelen" met marsepein of fondant vind ik ontzettend leuk. En ik kan echt genieten van wat ik hier op het forum allemaal zie. Maar ik ga voor mijn eigen verjaardag toch weer eens een lekkere, ouderwetse appeltaart maken.  :lol:

Ja dit soort taarten ziet er echt geweldig uit...absoluut. maar een heerlijke verse appeltaart smaakt  :thumb:  :o

25

O heerlijk ziet het er uit!

hoeveel blauwe bessen heb je erdoor heen gedaan?