1

Onderwerp: mijn eerste kussentaart

hoi,

Gisteren mijn eerste kussentaart gemaakt en het was zoooooooooo leuk om te maken, ik moet zeggen als je zo'n bakvorm van wilton hebt dat het dan wel stukken gemakkelijker is.  Kussentaartje kan ik in ieder geval van mijn lijstje afhalen van taarten die ik wil maken, alleen wil ik nu een stapel maken met kussentaarten :)  :)  :)  :)

De vulling is dulche de leche en aardbeienjam. tips en/of opmerkingen zijn altijd welkom :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-84HQTOXO-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HWN6WYWR-D.jpg

2

Re: mijn eerste kussentaart

WAUWWWWWW :Y

Prachtig, mooi onderbord ook!!

"Het leven is niet eerlijk, maar bedenk wel: soms is het oneerlijk in jouw voordeel" Peter Ustinov

3

Prachtig !! Wat is dat voor bakvorm ?? Moet ik nou weer wat op m'n lijstje zetten ??? :s

4

Wauw ja, dat is inderdaad een heel erg mooi kussen. En zo'n stapeltaart met kussens vind ik ook geweldig, die heb ik gezien en dat ziet er echt fantastisch uit. Dus ik ben erg benieuwd naar de stapel die je gaat maken! :thumb:

5

Heel mooi!!! Heb jij die kussenset van Wilton (dus meerdere vormen)? Die staat ook nog op mijn lijstje!

6

Ik heb gewoon een vierkante bakvorm van 25x25 gebruikt en deze in een kussenvorm gesneden. De kussenset van wilton staat absoluut op mijn lijst met wannahaves :D  :D  :D  :D

7

erg mooi!

8

super mooi  :thumb:

wat is ie mooi. en heel lekker volgens mij.

Groetjes Miranda

10

Thanx dames voor de complimenten :)  :)  :)  Het onderbord heb ik trouwens bij de Action gehaald :Y  :Y

11

heel erg mooi . :thumb:

Wow wat een mooie taart en dat onderbord geweldig!
Wij hebben helaas geen action in de buurt!

Groetjes P@trici@

13

Heeeeeel mooi!!! Een kussen maken staat ook op mijn verlanglijstje...en die onderbordjes van de action handig he!! I love action haha :P

I love pie!!

14

Heel mooi  :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

15

Sorrrrrrrrry, niet Action, maar Big Bazaar (die andere goedkope snuffelwinkel) :)  :)  :)