Marije schreef:daan77 schreef:Waarom heb je je naam trouwens veranderd als k vragen mag?
Vond Brennies Cake house eerlijk gezegd leuker dan SweetCakeCity ook omdat het erg op sweetycake lijkt.
Daar ben ik het wel mee eens, ik heb viv een mailtje gestuurd. Maar mss vind ze het zelf geen probleem, dat kan heel goed natuurlijk!
en ik vond sweetcakecity zelf wel geiniger anders had ik het niet veranderd (idd komt af van sweetlakecity, de algemene internationale naam voor zoetermeer), en vooral hoe die gewoon vanmorgen spontaan geboren is. persoonlijk vind ik het niet op sweetycake lijken dus ik denk niet dat daar problemen mee/door/zullen ontstaan.
[edit] ik begin nu zelf toch te twijfelen whahhaa lekker impulsief weer he? is ook wel een werk om al die watermarks weer te veranderen. ik denk er nog ff over na. Brennies CakeHouse klinkt wat knusser en dat ben ik ook meer denk ik. en nee, niet vanwege sweetycake, die heeft er niets mee te maken mochten jullie dat soms denken.
kijk ook eens op
www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.