1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (14-06-2010 16:53)

Onderwerp: naam veranderd

mijn nick hier blijft gewoon kwebbeltje hoor ;) dat ben ik gewoon whahhaa
maar mijn hyves en website zullen dus wel veranderd zijn.

BrenniesCakeHouse.hyves.nl wordt dus SweetCakeCity.hyves.nl
en BrenniesCakeHouse.tk  wordt dus SweetCakeCity.tk

verder blijf ik gewoon mijzelf  :lol:

[edit] het schijnt dat de hyves button het gewoon overgenomen heeft. dus heb je hyves. dan pakt hij hem gewoon ;)

[edit 2] na vele reacties blijft het toch maar Brennies CakeHouse ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: naam veranderd

leuke naam

3

Leuke site Brenda!
Kleine tip: aan het begin van elke zin een hoofdletter staat wat netter, nu heb je dat soms wel en soms niet...

Hoop dat je het niet erg vind dat ik je daarop wijs :o

pluk de dag!

4

israa schreef:

Leuke site Brenda!
Kleine tip: aan het begin van elke zin een hoofdletter staat wat netter, nu heb je dat soms wel en soms niet...

Hoop dat je het niet erg vind dat ik je daarop wijs :o

nee hoor helemaal  niet. ik typ te vaak in chat taal dus doe ik die hoofdletters eigenlijk niet meer. ik zal ff kijken op de website om het te verbeteren ;) thanks

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5 Laatst bewerkt door yvonenlisa (14-06-2010 10:32)

o jee weer nieuw, onthoud ik net wat jou site is :lol:
leuke naam succes

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

6

Heb me net aangemeld op je hyves dus zal wel goed komen  :Y

Dan mag ik wel op gaan passen dat ik je niet door de war haal met Vivian (Sweetycake), Hahahahaha!  :lol:

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

8

Dus nu wordt sweetlake city eigenlijk sweetcake city  ;)

(mijn dinnetje noemt zoetermeer altijd sweetlake city, vandaar)

Jessica

9

Waarom heb je je naam trouwens veranderd als k vragen mag?
Vond Brennies Cake house eerlijk gezegd leuker dan SweetCakeCity ook omdat het erg op sweetycake lijkt.

10

De link van Zoetermeer naar Sweet Lake en dan naar Sweet Cake is leuk gevonden.  En inderdaad, je Hyves heeft het gewoon overgenomen. Ik loop dus nergens vast.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

11

daan77 schreef:

Vond Brennies Cake house eerlijk gezegd leuker dan SweetCakeCity ook omdat het erg op sweetycake lijkt.

Daar ben ik het wel mee eens, ik heb viv een mailtje gestuurd. Maar mss vind ze het zelf geen probleem, dat kan heel goed natuurlijk! :)

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

12 Laatst bewerkt door kwebbeltje (14-06-2010 15:54)

Marije schreef:
daan77 schreef:

Daar ben ik het wel mee eens, ik heb viv een mailtje gestuurd. Maar mss vind ze het zelf geen probleem, dat kan heel goed natuurlijk! :)

en ik vond sweetcakecity zelf wel geiniger anders had ik het niet veranderd  :lol: (idd komt af van sweetlakecity, de algemene internationale naam voor zoetermeer), en vooral hoe die gewoon vanmorgen spontaan geboren is. persoonlijk vind ik het niet op sweetycake lijken dus ik denk niet dat daar problemen mee/door/zullen ontstaan.

[edit] ik begin nu zelf toch te twijfelen whahhaa lekker impulsief weer he? is ook wel een werk om al die watermarks weer te veranderen. ik denk er nog ff over na. Brennies CakeHouse klinkt wat knusser en dat ben ik ook meer denk ik. en nee, niet vanwege sweetycake, die heeft er niets mee te maken mochten jullie dat soms denken. ;)

13

Ik vond Brennies Cakehouse echt leuker:) veel persoonlijker en echt bijpassend bij jou ;)

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

14

Brennie's CakeHouse :Y, het klinkt heel gezellig en leuk en het past bij je. Doe maar weer terugveranderen ;)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

15

Yep, ik vond Brennie's CakeHouse ook vele male leuker. Mijn eerste reactie was, zonde dat je hem hebt veranderd........... :o

Groetjes San

16

okee, na een twijfel periode en vele reacties houden we het toch maar op Brennies CakeHouse dan ;) scheelt ook weer met watermerk veranderen, visitekaartjes e.d. het is maar goed dat dit een hobby is en geen bedrijf whahahaa. ben ik veel te soft voor ;)

17

soms moet je iets uitproberen en dan tot de conclusie komen dat dat wat je had best goed is!

ik wist niet dat sweetlakecity bestond, wel grappig gevonden eigenlijk.... dus sweetcakecity ook, maar niet zo veel leuker dan wat je hebt om daar heel veel energie te gaan steken in layouts veranderen...

18

@Kwebbeltje
Het was van mij uit geen aanval of zo hoor, maar ik vond brenniescakehouse ook gewoon veel gezelliger staan en klinken.
Ach ja niets zo veranderlijk als een vrouw :Y

19

zoeken naar namen (of wijzigen oid) voor je website oid, --->
[move]--> WWW

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

20

Hoi,
ben blij dat je je eigen naam hebt gehouden, want ik heet al SweetLake Cakes. Ging er wel erg op lijken, maar het is dan ook een GEWELDIGE naam voor een bedrijf, dus kan me voorstellen dat je hem mooi vind......  :D
Succes met je bedrijf!

I'm not a complete idiot, some parts are missing!