Onderwerp: Feedback gevraagd op mijn allereerste taartje
Hallo iedereen,
Gisteravond was het dan zo ver. Ik ging mijn allereerste (bol) taartje maken. Begonnen om 7 uur, hoezo optimistisch haha, ik dacht ik ben om 9 uur wel klaar. Nou niet dus!
Het kapsel bakken ging fantastisch, helemaal volgens plan.
De fondant had ik eergister alvast gemaakt, maar wat moet je dat lang kneden zeg! Pfff ik heb er straks spierballen van 
Nouja, zo gezegd zo gedaan, bolletje in lagen gesneden, gevuld met botercreme met citroensmaakje (volgende keer kies ik jam ofzo, ik vind het niet erg lekker). Netjes afgestreken.
Klaar om te bekleden met fondant. Nog weer goed doorgekneed, gekleurd, uitgerold en toen op het bolletje gelegd. Maar toen kwam het drama. Ik had me van te voren natuurlijk goed ingelezen hier op het forum dat je he heel voorzichtig glad moet strijken enzo. Nou... ik heb echt mn best gedaan, maar ik had beter een prinsessentaartje kunnen maken want er zaten aan de zijkant allemaal vouwen in!
Hoe doen jullie dat??
Inmiddels was t al half 10... en heb ik bedacht dat ik geen uitstekers heb, dus de vouwen heb ik maar bedekt met rondjes... En ze zijn niet netjes, dat komt omdat ik erg moe was en graag op bed wou, maar het taartje moest af... Ach ja, om te oefenen was t goed om te leren!
Al met al was ik om half 11 klaar, en dat is ook duidewlijk aan het taartje te zien! Was jullie eerste taart ook zo'n drama??
Ik durf amper een foto te plaatsen, maar ik doe het toch maar, want ik wil graag feedback wat ik verkeerd heb gedaan en wat ik kan verbeteren.

!!
haha dikke tegenvaller, maarja, oefening baart kunst zeggen ze toch?