1

Onderwerp: X-Box

Mijn zoon wilde een X Box taart voor zijn verjaardag maar die moest wel mooier en gedetailleerder zijn dan die van Cake Boss. Dat kun je wel hé mam zei hij :s  Eerst nog geprobeerd cakesponge a la cakeboss te maken maar dat was mislukt. Dan maar met biscuit gevuld met bosbessenmousse en verse bosbessen en slagroom! Ik vond hem trouwens wel redelijk gelukt, mijn zoon vond dat het nog beter kon :think:
http://i33.tinypic.com/24fl72f.jpghttp://i38.tinypic.com/11vh0lk.jpg

2

Re: X-Box

Ik vind hem ook prachtig gelukt! :thumb:

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Gaaf!

4

super wat zal hij trots op je zijn  :thumb:

5

Ik vind 'm leuk! Mag ik hem opslaan? Ik wil hem ter inspiratie houden voor mijn werk. :D

ik zeg: TAART! :D

6

petra1987 schreef:

Ik vind 'm leuk! Mag ik hem opslaan? Ik wil hem ter inspiratie houden voor mijn werk. :D

Wat een eer vind ik dat, zeg, natuurlijk mag dat!

7

ik sla hem ook maar op, aangezien mijn vriend meteen heel zielig zei: "zo'n taart maak je nou nooit voor mij!" Als het lukt maak ik hem voor zijn verjaardag...

Ik vroeg me alleen 2 dingen af: Hoe heb je de controller gemaakt? Zit daar ook nog cake in? En hoe groot is het taartje zelf?

8

Die is ECHT gaaf, supermooi gemaakt !!!

Groetjes, Conny

9

vind hem super, doe het je niet na hoor!

10

Robin schreef:

ik sla hem ook maar op, aangezien mijn vriend meteen heel zielig zei: "zo'n taart maak je nou nooit voor mij!" Als het lukt maak ik hem voor zijn verjaardag...

Ik vroeg me alleen 2 dingen af: Hoe heb je de controller gemaakt? Zit daar ook nog cake in? En hoe groot is het taartje zelf?

Haha dat is grappig :)  :)  Die controller is gemaakt van cereal treats dat kon ik mooi vormen toen het nog warm was (cake kan natuurlijk ook) en het taartje is ongeveer 20 x20 cm. Veel succes ermee!

11

Heel gaaf gemaakt zeg!!!!

.. Want taart kan altijd!!