Re: Kussentaart met nieuwe bakvorm Wilton
Heel erg mooi en strak!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kussentaart met nieuwe bakvorm Wilton
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel erg mooi en strak!
deze is verekt makkelijk wat wordt het ons toch mooi gemaakt allemaal klasse, leuke taart trouwens
Bedankt voor alle leuke berichtjes. De naam klopt zoals hij er staat. Ik heb zelf ook 3 keer op mijn briefje gekeken of ik hem zo goed schreef.
Ik vond het ook hartstikke lief dat mijn broer de vormen wilde meenemen. Hij is zelfs een paar keer terug geweest naar Michaels omdat hij iedere keer als hij iets kocht een kortingsbon kreeg. Uiteindelijk had hij voor deze bakvormen 50% korting. Uiteindelijk kosten deze 3 pannen mij dus maar EUR 22,50!
Hij komt wel hoor, hij staat al bij de nieuwe producten. Verwacht op 30 juni.
Supertaart trouwens
Ik kan het echt niet vinden

Je moet in de webshop zoeken op pillow, dan komt hij naar voren.
Oke thnx!! 
Hoi Judith,
Ik ben zelf al een tijdje aan het over peinzen of ik ze wel of niet zou kopen, dit omdat ik gemengde meningen lees over het feit dat de punten van de cake nogal droog uitvallen na het bakken en dat het bakken op zich langer duurt.
Hoe is jouw ervaring hiermee????
Groetjes Binkie
Hoi Binkie,
Bij mij waren de punten niet droog hoor. Bakken duurt natuurlijk wel langer omdat je de vorm 2 keer moet bakken. Ik vind het een ideale vorm. Ik ben nog steeds blij dat ik hem heb.
Groetjes,
Judith
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kussentaart met nieuwe bakvorm Wilton