1 Laatst bewerkt door goldie (05-08-2010 16:10)

Onderwerp: Ik zou het niet meer doen...

...want ik vind het niveau hier zo mega hoog...dat ik mij soms gewoon schaam...maar ja, het is ook wel erg leuk, dus ga ik het toch maar weer doen !!!

Deze heb ik voor mijn vader gemaakt, zodat hij op de dagopvang kon gaan trakteren....hij heeft Alzheimer, maar herkende zichzelf wel ! (verrek ! dat lijk ik wel !!!)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UJ4URDPG.jpg

En deze heb ik voor mijn nichtje gemaakt...nu 16 weken zwanger, en ze is alleen maar ziek, heeft zelfs wegens uitdrogingsverschijnselen in het ziekenhuis gelegen !
Nu ging het iets beter, dus durfde ik haar wel een taartje te geven !

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WFLPBMMM.jpg

bedankt voor het kijken, en tips zijn welkom !

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

2

Re: Ik zou het niet meer doen...

Ach Goldie, wa's dat nou... dat kan toch niet de bedoeling zijn van ons forum hoor!!

Ze zien er allebei hartstikke mooi uit, je kunt trots zijn op jezelf  :Y  Gewoon lekker doorgaan met taarten!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Die randjes onderaan het jurkje vind ik echt super gedaan!!!

4

Oh wat heeft jou vader een lief gezicht.

Die zwangere buik vind ik super mooi! Tuurlijk moet je die hier showen, daar kan ik nog iets van leren!!

Groetjes Eline

5

Hoezo niet meer doen? deze beide taarten doen beslist niet onder voor andere hier geshowde taarten. Ze zijn heel leuk. De zwangere buik is helemaal fantastisch mooi gemaakt.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

6

Snap hier helemaal niets van ????  :nooo Waar moet jij je nou voor schamen ??
Je taarten zijn prachtig en wat een grappige reactie van je vader !

7

Wauwie, vooral de buik-taart!! :thumb:

8

Ik vind je pregnant belly super!
Enne ik post ook gewoon hoor ;)  en mijne zijn ook niet zo hoog van nivo :lol:

Groetjes Day :-)

9

Mooi hoor!
Zo'n buiktaart wil ik ook nog eens maken, mn  schoonzusje is zwanger  :)  Deze is erg mooi zo  :thumb:

10

wauw mooie taarten en gewoon blijven posten
krijgen we weer inspiratie van je zwangere buik heeft een hele mooie jurk en wat fijn dat je vader zich herkend met de foto taart ;)

11

ze zijn leuk hoor!
ik ga dit weekend een zwangere buik voor mijn zus maken en ik hoop dat die net zo goed lukt als die van jou!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

12 Laatst bewerkt door Jultie (05-08-2010 21:15)

Ze zijn ontzettend leuk!  :Y
Ik zou niet weten waarom je je taarten hier niet zou posten. Mijn taarten zijn nog niet half (minder zelfs) zo mooi als de jouwe en ik ben er elke keer trots op, en laat ze hier ook gewoon zien.
En daarbij ga ik er maar vanuit dat elk toppertje hier is begonnen als beginner. ;)

~ Never waste a good crisis... ~

13

Hele mooie buiktaart!
En die voor je vader is gewoon lief!

14

ik vind ze allebei heel mooi en ik ben blij voor je dat je vader zichzelf herkende, dat zijn toch bijzondere fijne momenten  :Y

15

prachtige taarten!  :Y

16

Twee prachtige taarten voor mooie gelegenheden!
Ook ik vind je jurk super. Is dat toevallig de roller-stempel van de Xenos? Ik hem m al liggen, maar nog niet gebruikt.
De taart doet me denken aan een doopjurk.  :thumb:

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

17

Hele mooie taarten  :) vooral de zwangerschaps buikje echt super mooi gedaan

18

Je maakt toch hardstikke leuke taarten? Ik vind dat jurkje van die zwangere-buik-taart geweldig! :Y

19

dank jullie wel voor de leuke/lieve reakties...wordt gewoon soms wat onzeker van dit forum, want er zijn hier mensen die echt zo ongelofelijk mooie taarten maken, dat is gewoon niet normaal meer !!! Ik maak mijn taarten altijd tussendoor op mijn werk, en kan er niet de tijd insteken die ik zou willen.....maar ik blijf nu gewoon weer posten hoor !! ;)

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

NIet zo onzeker over je eigen werk hoor!!!!
Zijn beide mooie taarten en netjes afgewerkt, helemaal goed toch!!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

21

Je taarten zijn prachtig... echt heel mooi!! je moet ook in de toekomst je werk laten zien hoor!! niks om voor te schamen!

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties

22

Wat en mooie taarten zeg, hier ben ik dan weer jaloers op :o . Volgens mij is het juist goed dat je eens wat plaats want dan ben jij weer een inspiratie voor andere :Y  :thumb:

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

23

Ik vind ze heel mooi hoor! Je hebt altijd mensen die het beter kunnen, maar als we daarom niet meer zouden posten werd het een heel saai forum toch. Dan zou ik zelf ook niks meer hoeven laten zien :P

Dus wel blijven doen, je inspireert er altijd weer anderen mee. Zoals het mooie randje aan je jurk! dat soort dingetjes sla ik op in mn achterhoofd en heb ik later weer profijt van.

24

ohhh je zwangerschapstaartje is echt heel mooi, wat een lieffie zeg!
En wat leuk dat je vader zichzelf herkende, daar doe je het toch voor? En gewoon showen hoor, ik vind (bijna) alles leuk!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

25

ik snap je wel hoor meis,want dat is precies waarom ík hier ook bijna niks meer post...pfff dan ben ik supertrots op een taart die ik gemaakt heb en dan zie ik (ook in mijn vriendjeslijst op hyves bv) wat andere elke dag bijna maken en dan denk ik...pffff  :o  :o
Ik vind jouw taarten trouwens altijd fantastisch hoor skattie,helemaal niks om je onzeker om te voelen!!!

dikke kus van moi XXX

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."