1

Onderwerp: probeerseltjes

aangezien het vandaag niet zon geweldig weer was vroeg mijn zoontje van net 4 of we samen cakies zouden gaan bakken.
niet zo'n slecht idee kan ik meteen wat oefenen. cc heb ik nog niet gemaakt.
hier het resultaat, de onderste rij heeft mn zoontje vol trots versierd en moest ik ook echt aan jullie laten zien, bij deze dus.

bedankt voor het kijken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZMWS7M8P.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y68EVOQI.jpg

nog even een vraagje hoe krijg ik de cupcakes zo mooi rond, sommige zijn wat scheef.?

groetjes cindy

2

Re: probeerseltjes

Leuk hoor! Je krijgt de cupcakes mooi rond door ze in een bakblik voor cupcakes te bakken.

3

Christina schreef:

Leuk hoor! Je krijgt de cupcakes mooi rond door ze in een bakblik voor cupcakes te bakken.

aha dank je wel voor de tip, dan moet ik daar maar eens naar op zoek gaan. :Y

4

Mooi, ook die van je smurfje  :Y  wat lief dat hij daar naar vraagt !!

5

Marinina schreef:

ohh wat lief zeg, ja hij denkt dat ik iedere dag taarten ga bakken, moet toch eerst veel oefenen voordat ik daar hopelijk iedere dag mee bezig kan zijn. t is wel iets wat ik in ieder geval heel erg graag zou willen doen.

6

mamavanbeau schreef:
Marinina schreef:

ohh wat lief zeg, ja hij denkt dat ik iedere dag taarten ga bakken, moet toch eerst veel oefenen voordat ik daar hopelijk iedere dag mee bezig kan zijn. t is wel iets wat ik in ieder geval heel erg graag zou willen doen.

:lol:  :lol:  :lol: ja, wie wil er nou geen moeder die elke dag taarten maakt !! ;)

7

leuk!

8

Ze zijn leuk!
Toen ik net begon wilde ik ook veel oefenen, dus toen leek het ook wel of ik elke dag aan het taartenbakken was. M'n dochter (toen  2 1/2 jaar) zei toen: "Je kunt wel elke dag taart maken, maar niet elke dag taart eten... want dan krijg je een dikke kont!". :lol:

Dus elke dag taart maken kan best hoor!  :thumb:

9

Jacoline schreef:

Ze zijn leuk!
Toen ik net begon wilde ik ook veel oefenen, dus toen leek het ook wel of ik elke dag aan het taartenbakken was. M'n dochter (toen  2 1/2 jaar) zei toen: "Je kunt wel elke dag taart maken, maar niet elke dag taart eten... want dan krijg je een dikke kont!". :lol:

Dus elke dag taart maken kan best hoor!  :thumb:

whahahah geweldig deze uitspraak!

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties

10

hihihi zo'n uitspraak zou ik ookvan mijn zoontje kunnen verwachten.
die kindjes toch :lol:  :lol: