1

Onderwerp: Mijn eerste baby

Dit was dan ook de makkelijkste bevalling ooit  :Y
Ik ben nog niet bevallen hoor (over 22 weken ben ik weer aan de beurt voor nr. 3!) maar van een vriendin kreeg ik alvast voor mijn verjaardag (vlg.week) de babymold. Joehoe!! Gelijk uitproberen en ja hoor, het lijkt ook echt op een baby!
Het gezichtje was niet zo netjes, beetje misvormd en verdraaid, (maar ja, heb je wel eens een echte baby direct na de bevalling gezien  ;) ).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SGASNIQU-D.jpg

Hebben jullie tips?
Druk je de marsepein/fondant eerst richting het gezichtje en daarna de rest, of werk je van voeten naar gezicht? Of maakt dat niet uit?

"Het beste voor de mens is nog: eten en drinken en genieten van wat hij met veel zwoegen bereikt heeft..." (citaat uit de bijbel)

2

Re: Mijn eerste baby

Nathanja schreef:

Het gezichtje was niet zo netjes, beetje misvormd en verdraaid, (maar ja, heb je wel eens een echte baby direct na de bevalling gezien  ;) ).

whahahaha moest echt lachen om je opmerking.

ik heb verder geen tips, heb nog nooit een mold gebruikt in mijn heeeeeeele taarten carriere (2,5 mnd haha)

Groetjes, Franka

3

Ik leg de mold na het vullen altijd even een kwartiertje in de vriezer, dan wordt de marsepein hard en vervormd het niet als je de baby er uit drukt. De lijntjes zijn dan veel scherper!
Succes!

Groetjes, Sandy
www.sandystaarten.nl

4

Sandy2904 schreef:

...en vervormd het niet als je de baby er uit drukt. ...

Ja sorry hoor, ik pies me zowat in de broek van het lachen!  :lol:  :lol:  :lol:

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

5

leuk!

6

Krystle schreef:
Sandy2904 schreef:

...en vervormd het niet als je de baby er uit drukt. ...

Ja sorry hoor, ik pies me zowat in de broek van het lachen!  :lol:  :lol:  :lol:

Wahaahahaaaaaahhhhh! ik ook!!!! :lol:  :lol:  :lol:

"Het leven is niet eerlijk, maar bedenk wel: soms is het oneerlijk in jouw voordeel" Peter Ustinov

7

Hahah ook ik leg em in de vriezer!

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!