Re: ik heb bruidstaarten gemaakt die makkelijker waren dan....
Prachig gemaakt!!! 
liefs, Anita
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik heb bruidstaarten gemaakt die makkelijker waren dan....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachig gemaakt!!! 
Wat heb je weer een mooie taart gemaakt zeg, mijn complimenten...wat een plaatje!
dat met fondant echt niet leuk werken , maar eindresultaat is erg mooi.
geweldig!!!
wat een schattige taart zeg...
super gedaan..
Wauw.....en mijn naam staat er ook nog eens onder!
Schitterend!! Ik zou willen dat ik al zo goed was.
Wow, Wat is deze taart weer mooi. Een gewone prinsessentaart lukt prima maar zoiets
.
Wat ik me elke keer afvraag als ik zo'n schitterende taart zie is waar jullie die bustes (heet dat zo??) kopen waar de jurk omheen gemaakt wordt of is dat ook van fondant?
Het ziet er heel mooi uit,vind het blauw wel heel mooi staan.
ik vind hem echt helemaal geweldig
super mooi gedaan
GEWELDIG!
Wow, Wat is deze taart weer mooi. Een gewone prinsessentaart lukt prima maar zoiets
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Wat ik me elke keer afvraag als ik zo'n schitterende taart zie is waar jullie die bustes (heet dat zo??) kopen waar de jurk omheen gemaakt wordt of is dat ook van fondant?
Dat zou ik ook wel willen weten
Ik vind de taart echt prachtig en die scheurtjes... ik zie ze niet. Vast verstopt onder de lintjes etc. Michelle van 5 was vast helemaal in de hemel met zo'n mooie taart.
super mooi

Hij is leuk!!! Grappig dat het lint nog niet helemaal vastzit.

Misschien wel gemakkelijker, maar kan bijna niet mooier...
Ik vind al je taarten geweldig 
Prachtig!!!
waanzinnig gaaf
Weer prachtig gedaan Brenda, maar we zijn niet anders gewend van je en als je dan al scheurtjes had heb je ze toch heeeeeeeeeeel goed weg gewerkt

super 
@sisca11 & laurah12: Die buste is ook gemaakt van fondant 
Gr, Miriam
het is een ....droom van een jurk......
prachtig gemaakt 
Ohh wat mooi gemaakt!! Ik zag gelijk dat het Assepoesters jurk was haha, die film is hier in huis erg populair!
Super!
En weer zo'n prachtige creatie van Kwebbeltje, ik kijk altijd graag naar jouw taarten, ze zijn stuk voor stuk kunstwerken!
Deze ook weer, gewoonweg schitterend!
heel erg mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik heb bruidstaarten gemaakt die makkelijker waren dan....