Onderwerp: key lime curd
Wiet weet hoe je key lime curd maakt? Ik zag het staan ergens maar weet niet wat dat is, zou je ook eventueel botercreme met Lemoncurd samen kunnen doen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » key lime curd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wiet weet hoe je key lime curd maakt? Ik zag het staan ergens maar weet niet wat dat is, zou je ook eventueel botercreme met Lemoncurd samen kunnen doen?
volgens mij is dat gewoon curd van limoen
Bij de recepten staat een recept voor lemoncurd, ik denk dat er dat bedoeld wordt. En ja, je kunt ook lemoncurd door de botercrème doen.
Key lime is gewoon citroen dus je kan lemon curd maken maar inplaats van lemon gebruik je citroen die zijn kleiner dan de lemon en ze zijn groen maar zuurder als je de naam google kan je mischien en recept vinden special hiervoor
De naam Key Lime komt van de plaats Florida Keys waar ze veel met citroen werken en ook waar de bekende Florida key lime pie vandaan komt, die heel lekker is trouwens HTH
Dank voor jullie antwoord, ik zag dit bij take the cake nl staan en vroeg mij af wat dit was. Maar ik doe gewoon wat van die citroen curd door de botercreme en het is dan ook net zo lekker. Allemaal in ieder geval bedankt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » key lime curd