1

Onderwerp: Zal mezelf ook even netjes voorstellen.

Hoi Allemaal,

Ik ben Wendy (30), getrouwd al 10 jaar hoe hou ik het vol  :+ samen hebben we 2 kinderen Jeremy van bijna 10 (zaterdag jarig) en Dana van 6,5 en we wonen in Schiedam samen met onze beestenboel.

Sinds kort heb ik de taartbakspullen (als beloning dat ik een jaar gestopt ben met roken  :cool: ) in huis en nu voor het eerst een taartje gebakken die gelukkig redelijk gelukt was ;)
Eigelijk wou ik vorig jaar alles al kopen maar toen kreeg ik slecht nieuws over mijn moeder te horen die helaas bijna een jaar geleden is overleden.

Nu begin ik de draad weer op te pakkken en lijkt het me geweldig om ooit ook eens zo'n mooie taart te kunnen maken zoals jullie dat doen  :)
Heb al een paar ideetjes gestolen maar dat vinden jullie vast niet erg  O-)

Nog vragen? Stel ze gerust :D

2 Laatst bewerkt door angelavanderploeg (04-08-2010 19:56)

Re: Zal mezelf ook even netjes voorstellen.

Welkom en veel plezier!

How sorry...half gelezen....nog gecondoleerd met het verlies van je moeder... :o

Jeetje meid, gecondoleerd met dit grote verlies! Als ik iets voor je kan doen hoor ik het graag, want ik weet hoe het voelt.

Toch wil ik je graag van harte welkom heten op het forum, en ik hoop dat je veel plezier zult beleven aan je nieuwe verslaving!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

4

Bedankt, zal vast goed komen met die verslaving  ;)
En Angela je hoeft geen sorry te zeggen hoor het is immers bijna een jaar geleden en we moeten door (zegt ze nu dapper :/ )
Garnalen kweken is al een hobby maar ik hoop dat taarten bakken me beter af gaat  :lol:

Garnalen kweken?!
Dat doet mn vriend met slakken...voor in het aquarium...als kogelvissenvoer...
Doe je dat echt om op te eten en te verkopen?

6

Is gewoon voor de lol en een beetje verkoop maar zover is het nog niet gekomen.
Ik kweek cristalred garnaaltjes zijn niet zo groot (1,5 cm) gewoon voor de sier al zouden ze in het andere aquarium erg blij zijn met zo'n lekker maaltje  ;)

Nou...mocht je er ooit heel veel hebben en ze kwijt willen......
Mijn liefje houdt zich aanbevolen...
Als je het tenminste niet erg vindt dat het vissenvoer wordt.... :s

Ben benieuwd naar je taartjes!
Veel bak- en decoreerplezier!