1

Onderwerp: Vraagje over houdbaarheid

Hoi!

Ik wil (voor het eerst) een taart gaan maken.. (spannend!!) Ik wil het volgende kopen om mee te beginnen.

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=650

Mijn vragen:
- Hier kan ik wel een aantal taarten mee bekleden, toch?
- Hoe lang blijft het eigenlijk goed?
- Is dat merk lekker?

Ik zie jullie reactie graag tegemoet! :)

Groetjes

Re: Vraagje over houdbaarheid

je eerste vraag kun je vinden in de tabellen links

je tweede vraag weet ik niet zeker, maar ongeveer 9maanden

je derde vraag... tsja dat is per persoon verschillend. Hij ruikt iig niet zo lekker als je de verpakking net open maakt, maar dat trekt weg :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

En volgens mij hoor ik mensen hier altijd op het forum klagen dat de kleuren doorlopen bij voorgekleurd fondant...
Heb het zelf nog nooit gekocht, dus weet het niet zeker... Maar als je rood op geel plakt dat je dan oranje strepen ofzo zou krijgen... Zoiets geloof ik. Moet je ff met de zoekfunctie zoeken, staat wel ergens op het forum

Ikzelf vind het niet echt lekker. Ik ben daar ook mee begonnen en iedereen haalde de fondant er van af. Sinds ik bakels gebruik, moet ik opletten dat er niet gesnoept wordt van de fondant als ik zelfs nog maar bezig ben met het maken van de taart.

5

Thnx voor de reacties.

Ik heb nog eens een beetje rond zitten kijken en ik wil wel "van alles wat" qua kleuren.. en als ik het los ga kopen wordt het te duur.. dus ben toch voor dit gegaan, als het niet te eten is, maar ik vind het toch leuk om te doen, hou ik dit als oefenmateriaal ;) haha!
En vind ik het niets, heb ik niet te veel geld uitgegeven :)

Hopelijk is het gauw binnen!

6

Toen ik met bakken begon, wilde ik ook een aantal kleuren. Maar wist niet zeker of ik het leuk zou vinden.
Dus heb ik de basiskleuren gekocht en van daaruit mijn kleurtjes gemengd. Aangezien ik nog steeds hier ben is het virus helaas aangeslagen  :lol:
Nu spaar ik beetje bij beetje de kleuren.

Groetjes, Mandy        www.datzitgebakken.hyves.nl/
Carpe Taart!

7

Inmiddels heb ik er ook een paar taarten op zitten en ik vind het nog steeds leuk! Heb ook een paar kleurstoffen, toch net iets leuker  :Y