Re: zoektocht naar een mixer
dat weet ik niet Lil-suz.
Niet op gelet.
Ik heb gekeken in mijn boekje maar kan er niks over vinden.
Dus ik weet het niet.
Misschien staat er wat op de Kenwoodsite?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » zoektocht naar een mixer
dat weet ik niet Lil-suz.
Niet op gelet.
Ik heb gekeken in mijn boekje maar kan er niks over vinden.
Dus ik weet het niet.
Misschien staat er wat op de Kenwoodsite?
kan je daar wel mee kleuren dan??
wat wil je er mee kleuren? botercreme? of marsepein?
mm ok.. dus toch wel de wat duurdere versie dan ook nog van de kitchenaid...
Ik denk dat dit op mn verlanglijstje komt hahah...tis toch wel om ook te kleuren... want dat kloppen vind ik met mn mixertje niet heel vervelend.. tis meer t kleuren
nouja als je echt een mixer wil die marsepein kan kleuren en dan meer dan 100 gram moet je echt iets van 700 euro halen ofzo, weet niet of je t dat waard vind?
lil_suz schreef:mm ok.. dus toch wel de wat duurdere versie dan ook nog van de kitchenaid...
Ik denk dat dit op mn verlanglijstje komt hahah...tis toch wel om ook te kleuren... want dat kloppen vind ik met mn mixertje niet heel vervelend.. tis meer t kleuren
nouja als je echt een mixer wil die marsepein kan kleuren en dan meer dan 100 gram moet je echt iets van 700 euro halen ofzo, weet niet of je t dat waard vind?
wooww nee dat was niet echt de bedoeling hahaha... dan toch maar met de hand.. goed voor de spierballen hahahaha
jammer dat die dan zo duur zijn
ja er zijn niet zoveel mensen op de wereld die thuis grote hoeveelheden zware dingen moeten mengen dus kom je nogal snel bij de zwaardere industriële dingen uit....
en als je de boel een beetje verwarmt heb je t ook zo gedaan hoor, na een tijdje krijg je er wel handigheid in
ja er zijn niet zoveel mensen op de wereld die thuis grote hoeveelheden zware dingen moeten mengen dus kom je nogal snel bij de zwaardere industriële dingen uit....
en als je de boel een beetje verwarmt heb je t ook zo gedaan hoor, na een tijdje krijg je er wel handigheid in
Verwarmen vertel... ???Ik heb er zo zo'n hekel aan. Zeker omdat mijn gewrichten (met name mijn polsen) niet zo mee willen werken
even een update van mijn zoektocht:
vanmiddag melde ik al dat ik bij de scheer en foppen een mooie had gezien.
dus vanaaf was ik in ede en heb daar ook nog even rondgekeken en tot mijn verbazing zag ik dat de kennie die ik gezien had overal 399 koste, en ik had m voor 139!! gezien.
dus ik bedacht me geen moment en vloog terg naar de s&f...
opnieuw laten voorlichten natuurlijk, expres een beetje gevist of t artikel het juiste was, de verkoper twijfede even, maar na een blik op de onderkant zei hij:
ja hoor, het is een 50 serie, het klopt!
en ook op het kaartje stond duidelijk het juiste type, alleen met, bleek achteraf, de verkeerde prijs.
dus ik zei:
inpakken dan.
maarrrr......
toen hij hem aansloeg, verschoot hij van kleur en begon te stotteren...
sorry zegt hij maar het klopt niet, dus wij in de verdediging natuurlijk!
nou ja... na nog een aanbod met een geweldige korting (dat dan wel ) en zo, werden we het niet eens en zijn we boos de winkel uitgelopen.
(zonder kennie helaas , en achteraf had ik gewoon op de grond moeten gaan liggen krijsen dacht ik, want ik vind gewoon dat ik gelijk heb!)
ik heb een hele lange klachtenbrief verstuurd per mail, en ik hang maandag zeker aan de lijn daar, ik laat het hier namelijk niet bij zitten!
wat zouden jullie doen?
Ik zou het er ook niet bij laten, moeten ze maar geregeld checken of de goeie prijs erop zit.
Die klachtenbrief óf dat iets uithaalt weet ik niet (gelukkig nog nooit hoeven te sturen) maar wie het niet probeert weet het nooit.
Je kunt óf wachten op het antwoord óf vast verder gaan zoeken.
denk zelf nl dat ze alleen een excuse briefje sturen en verder niet.
Succes ermee en ik vindt het goed hoe je hebt gehandelt
etmc schreef:ja er zijn niet zoveel mensen op de wereld die thuis grote hoeveelheden zware dingen moeten mengen dus kom je nogal snel bij de zwaardere industriële dingen uit....
Verwarmen vertel... ???Ik heb er zo zo'n hekel aan. Zeker omdat mijn gewrichten (met name mijn polsen) niet zo mee willen werken
gewoon eventjes (echt kort) in de magnetron, is t een stuk fijner kneedbaar
chocotoetje schreef:Tamara1977 schreef:ik heb de CLATRONIC KM3323 niet te duur niet te ingewikkeld.
Ik ben er heel blij mee, hij is oa te koop bij de harense smid en neckermann.
dat is ook een mooi apparaat idd!
hij is 1000 watt, geen last van warm worden oid?Nee nergens last van ben er echt trots op.
ik wil je graag vragen of je hier ook icing meemaakt en of het erg veel geuid maakt ho lang heb je hem al de prijs staat mij echt wel aan nu 119 bij neckermann
Ik heb een kitchenaid, maar kleuren doe ik hier niet in hoor!
daar waag ik mijn schat niet voor, vaak is het kleuren van marsepein de oorzaak dat je machine kapot gaat.
Als je niet veel bakt, heb je aan een goedkoop apparaat genoeg, om mijn marsepein te kleuren gebruik ik mijn broodbakmachine. Die kneed ook en mijn marsepein is zo gekleurd en die kan het al jaren aan! (zijn ook nogeens spotgoedkoop) worden op marktplaats nieuw aangeboden voor ongeveer 25 euro.
Ik heb sindskort een mixer van de kijkshop, van BestHome is hij. Een prima machientje om in de mixen, de taartmix en botercreme. verder gebruik ik hem niet veel. Hij was maar €20 (!) euro! ben er echt heel blij mee!
Ik heb een kitchenaid, maar kleuren doe ik hier niet in hoor!
daar waag ik mijn schat niet voor, vaak is het kleuren van marsepein de oorzaak dat je machine kapot gaat.
Als je niet veel bakt, heb je aan een goedkoop apparaat genoeg, om mijn marsepein te kleuren gebruik ik mijn broodbakmachine. Die kneed ook en mijn marsepein is zo gekleurd en die kan het al jaren aan! (zijn ook nogeens spotgoedkoop) worden op marktplaats nieuw aangeboden voor ongeveer 25 euro.
wat een goed idee!
dat ding heb ik ook nog ergens achter in de kast staan
christol schreef:Ik heb een kitchenaid, maar kleuren doe ik hier niet in hoor!
wat een goed idee!
dat ding heb ik ook nog ergens achter in de kast staan
Tja als je geem kracht heb in je handen, ga je de gekste dingen uit proberen hahhaaaa
chocotoetje schreef:christol schreef:Ik heb een kitchenaid, maar kleuren doe ik hier niet in hoor!
wat een goed idee!
dat ding heb ik ook nog ergens achter in de kast staanTja als je geem kracht heb in je handen, ga je de gekste dingen uit proberen hahhaaaa
Een goeie ja een broodbakmachine gebruiken.
Nog nooit gebruikt dus heb ff 2 vraagjes
1: kan dat ook met fondant?
2: wordt je marsepein/fondant niet te warm in de broodbakmachine?
Ik twijfel al een tijdje om de mijne te gebruiken omdat ik heel vaak (ook als ik niks met taarten doe) gruwelijke pijn in mijn handen heb.
Als dit echt werkt is dit natuurlijk een uitkomst voor mij om te kleuren/kneden
Tamara1977 schreef:chocotoetje schreef:dat is ook een mooi apparaat idd!
hij is 1000 watt, geen last van warm worden oid?Nee nergens last van ben er echt trots op.
ik wil je graag vragen of je hier ook icing meemaakt en of het erg veel geuid maakt ho lang heb je hem al de prijs staat mij echt wel aan nu 119 bij neckermann
tot nu toe alleen botercreme en biscuit in gedaan en toetjes voor de kinderen.
Gaat echt geweldig.
Hij maakt wel iets geluid maar die ben je vergeten zodra hij staat te pronken in de keuken.
Ik heb hem nu 3 mnd denk ik, nog niet echt superlang maar gebruik hem bijna dagelijks!!
Maar het zware werk kan deze echt aan
ik heb hem besteld je kan het nog terugsturen ,dus ik dacht dan kan ik is even in het echt zien ,alleen 2 weken levertijd maar dat maakt voor mij niet zo veel uit.
en bedankt voor alle info
enigste wat ik jammer vond is de beschermkap, die kreeg ik er met geen moeite af, mijn vriend heeft echt al zijn kracht moeten gebruiken om die eraf te krijgen.
Denk vacuum ertussen dat hij vastgezogen zat ofzo?
Maar heb hem er nu af en zolang ik hem niet nodig heb blijft hij eraf.
Waar heb je hem besteld? Neckermann?
Had je dan niet beter naar de Harense smid kunnen gaan???
christol schreef:chocotoetje schreef:wat een goed idee!
dat ding heb ik ook nog ergens achter in de kast staanTja als je geem kracht heb in je handen, ga je de gekste dingen uit proberen hahhaaaa
Een goeie ja een broodbakmachine gebruiken.
Nog nooit gebruikt dus heb ff 2 vraagjes
1: kan dat ook met fondant?
2: wordt je marsepein/fondant niet te warm in de broodbakmachine?Ik twijfel al een tijdje om de mijne te gebruiken omdat ik heel vaak (ook als ik niks met taarten doe) gruwelijke pijn in mijn handen heb.
Als dit echt werkt is dit natuurlijk een uitkomst voor mij om te kleuren/kneden
Als je je broodbakmachine op alleen deeg maken zet, word hij niet warm. dus dat is geen enkel probleem.
Fondant gaat zelfs nog makkelijker erin, is zo klaar!
Mooi ga ik morgen meteen proberen.
Ben vrijdag jarig dus wil (mijn eerste) stapeltaart (spannend) op tafel hebben staan en ik maak cc's.
Dus dat kneden dat laat ik over aan mijn bbm
enigste wat ik jammer vond is de beschermkap, die kreeg ik er met geen moeite af, mijn vriend heeft echt al zijn kracht moeten gebruiken om die eraf te krijgen.
Denk vacuum ertussen dat hij vastgezogen zat ofzo?
Maar heb hem er nu af en zolang ik hem niet nodig heb blijft hij eraf.Waar heb je hem besteld? Neckermann?
Had je dan niet beter naar de Harense smid kunnen gaan???
inderdaad bij neckermann dan kan ik het is op mijn gemak bekijken ,en eerlijk gezegd had ik nog nooit van de harense smid gehoord.
wilde even doorgeven...
heb zelf pas de kitchen aid gekocht, deze is nu in de aanbieding €350,-, goedkoper dan op internet de goedkoopste dus,
(artisan ksm150)
waar is hij in de aanbieding dan?
hoi,
bij "trade101" in Ijsselstein (UT)
krijgt er een bon bij, verpakking zit dicht (garantiebewijs in de doos), heeft de zwarte,de rode en de creme kleurige,
ik twijfelde eerst ook, maar ben hem toch maar gaan halen, vond het teveel prijsverschil...
het is dus geen winkel, maar een man die "dealer" is van kitchen aid.
groetjes neeltje
heb je daar een website van ofzo? wil je me die eventueel mailen?
ik ben nog bezig met het akkefietje bij scheer en foppen (zie ergens boven), maar mocht dat op niets uit lopen wil ik daar wel even kijken....
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » zoektocht naar een mixer