1

Onderwerp: Drama van de dag, bruidstaart.

Als er ook maar één ding mis kan gaan dan gaat het ook mis. Niets zat mee met de taart. Kreeg de temperatuur in huis niet onder de 26 graden, veels te warm dus voor de taart maken. Hij zweette het uit en de fondant smolt al war ik bij stond.
Toen moest ik vanmorgen in drie kwartier tijd de taart afmaken op locatie. Gelukkig dicht bij huis maar goed, het lukte niet.
Het stapelen ging prima, de parelrandjes en dergelijke ook maar de rozen... om te janken. Had ik ze er op, draaide ik me om en boem daar lagen ze weer, zo tot drie keer toe! Kon wel janken.
Heb mijn man, chauffeur van het bruidspaar gebeld direct maar te komen koffie drinken ipv foto's maken, zodat ik nog één keer de rozen op kon doen en het bruidspaar hem goed kon zien. Maar het word nooit meer zo mooi als de eerste keer natuurlijk, zul je altijd zien.
Ze waren gelukkig zeer tevreden en heel blij met deze verrassing want ze dachten dat ze een appeltaartje kregen haha.
http://94.100.121.178/1042200001-1042250000/1042239001-1042239100/1042239025_5_h-Yu.jpeg

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

2

Re: Drama van de dag, bruidstaart.

Ondanks alle pech wel een hele mooie taart! Ik vind je rozen errug mooi!

3

ik vind hem ook prachtig! Wat rot dat je er een rot gevoel bij had..maar misschien maken wat complimenten hier het wat goed..

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

4

Ik vind het echt een prachttaart :)  :)

5

ondanks de pech toch een mooie taart geworden hoor.

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

6

ik vind je taart erg mooi.

Waar heb je de rozen mee opgeplakt als ik vragen mag?

7

heel mooi!!!

8

Het is een prachtige taart. Zijn de rozen ook van fondant?

9

Heb de rozen opgeplakt met Icing en sommigen met prikkers voor de stevigheid. De rozen heb ik speciaal bij de bloemist besteld. Zijn eetbare rozen. De banketbakker hier besteld ze ook altijd.

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

10

Wow, prachtig zeg !!!

Groetjes, Conny

vind hem echt heel erg mooi hoor!
ziet er super uit!

12

Erg mooi ondanks alle tegenslag! :D Wist niet dat er echte eetbare rozen bestonden :P :O

13

bijna alle rozen zijn eetbaar, alleen niet als er chemicaliën op gespoten zijn. als je ze in je tuin hebt kan je ze ook gewoon opeten :)