1 Laatst bewerkt door Sanniesnos (03-08-2010 22:22)

Onderwerp: Verjaardag & Bali: ideeën?

Hoi allemaal!

Zaterdag geeft mijn beste vriendin een feest met 2 redenen: ze is 22 geworden, en ze vertrekt over 3 weken naar Bali voor 2.5 maand.

Nu wil ik deze beide thema's dus in haar taart verwerken. Het worden 2 etages, de onderste vierkant en de bovenste rond. Ik had bedacht op de onderste het verjaardagsthema te doen, met naam en leeftijd, ballonnen, en dat soort dingetjes. De bovenste wil ik een soort tropisch eilandje van maken met zee/golfjes, strand en palmboompjes etc.

Nou vroeg ik me af: hoe maak ik van deze 2 thema's toch 1 geheel als taart? Want zoals ik het nu bedacht heb, worden het echt 2 aparte taarten op elkaar geplant misschien.. of zou dat niet erg zijn? 

Ideeën? Graag! :D  :Y

Groetjes, Sanne

Re: Verjaardag & Bali: ideeën?

Je kunt de twee lagen met de thema's wel gescheiden houden, maar je kunt ook bijv. een balon in de palmbomen hangen en een kokosnoot op de onderste laag.

De lagen bijv. allebei blauw maken en dan beide onderranden strandachtig maken door koekkruimels. Ik heb laatst ook de letters een beetje vochtig gemaakt en in de koekkruimels gedoopt.

Of beide lagen gewoon slingers aan de zijkant met naam en datum en helemaal bovenop een eiland.

Nou, succes. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.