1

Onderwerp: Hoi, ook ik ben nieuw.....

HoiHoi,

Ik snuffel al een poosje rond op jullie prachtige website en heb toch maar de stouten schoenen aan getrokken om lid te worden.
met het bakken van taarten ben ik opzich niet vreemd, maar het bekleden is helemaal nieuw en dus helemaal leuk.
Het lijkt op het moment alsof ik alleen nog maar taarten droom dankzij al jullie mooie foto's en howto's. Ik zou begin juli een basisworkshop hebben maar die kon helaas niet doorgaan vanwege het warme weer, dus ik wacht met smart op de uitgestelde workshop eind augustus.
Maar als een echt jantje ongeduld wilde ik toch al wel wat früebelen en ben dus gewoon begonnen met jullie "begeleiding".
Gister heb ik een poging gedaan voor MMF, ik had al wat topics gezien over plakkerige bende en ontplofte keukens dus heb me helemaal uitgeleefd met een kom, spatel, marshmallows en poedersuiker en net zolang geroerd tot het niet meer plaktje aan mijn handen.
Maar ..... kan het ook dat er teveel poedersuiker door zit? de fondant voelde heel erg stijf en droog maat geleijk ook nog plakkerig.

Ik hoop snel wat creaties te kunnen laten zien, maar eerst maar even wat basishandelingen onder de knie.

groetjes Gwen

2

Re: Hoi, ook ik ben nieuw.....

Welkom op het forum. En heel veel bakplezier gewenst.

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

3

Re: Hoi, ook ik ben nieuw.....

veel bak en decoplezier en koopze :D

groetjes Madhuri