1

Onderwerp: Champagne comp. van planet cake

Ik had gebeld met planet cake of ze iets voor champagne vulling hebben. En jawel, dat hebben ze apart laten leggen. Vriendin van mij heeft het voor me opgehaald. Blijkt het vloeibaar te zijn en er staat geen gebruiksaanwijzing op.
Heeft iemand hier ervaring mee in hoe ik dit moet maken?
Alvast bedankt.

2

Re: Champagne comp. van planet cake

Wat is het merk? Als Patidess: kan je door de botercréme doen of door de banketbakkersroom. Patidess kan je ergens doorheen méngen.

Tis dat ik niet van champagne houd maar dat schijnt érg lekker te zijn......

3 Laatst bewerkt door Jeanny.M (03-08-2010 06:25)

Euh...er staat alleen champagne compound op met de ingredienten en fabrikant (planet cake)...
Het is een beetje een vloeibare, dikkige substantie.

4

Dan is het hetzelfde soort 'substantie' als Patidess; bijv. door je botercrème mengen.

Succes! Gewoon proberen/oefenen!  ;)

5 Laatst bewerkt door Jeanny.M (03-08-2010 14:55)

En kan het ook door slagroom?
En wat is dan de verhouding?

6

Help... :s

7

Door slagroom weet ik niet. Dat stop ik zelf (nog) niet in mijn taarten (nu ben ik nog een (relatieve) beginneling  :o) omdat ik niet weet hoe de taart dat gaat vinden icm het vocht in de slagroom......

Dat schijn je weer te kunnen/moeten/zullen verhelpen met Klopfix slagroomversteviger.... nog geen tijd voor gehad.

De verhouding??? Tjemig ik doe dat op gevoel...... 1 dessertlepel op een bakkie botercrème..... gewoon met een beetje beginnen en 'bijvullen' tot het jouw smaak heeft bereikt!

8

Het is gelukt hoor Annick, bedankt voor het meedenken :D

Ik heb het door de slagroom gedaan met klopfix. 2 eetlepels van dat spul heb ik gebruikt. :thumb: