Onderwerp: zwart witte cc.
een paar cc met stukjes chocolade, gevuld met aardbei en afgesmeerd met noga-chocolade-pasta

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » zwart witte cc.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
een paar cc met stukjes chocolade, gevuld met aardbei en afgesmeerd met noga-chocolade-pasta

wow, echt prachtig!
heel stijlvol
en ooooooh wat klinkt dat toch vreselijk lekker!!
klinkt heerlijk en ze zien er prachtig uit 
Ik ben gek op zwart/wit combinaties.
Ze zien er geweldig uit!
Heb je de cc achteraf met een aardbei gevuld? Of heb je aarbeienjam gebruikt?
Als je fondant zwart wil kleuren, dan heb je best wel wat kleurstof nodig of niet? Ik heb echt een boel gebruikt, maar kwam niet verder als donkergrijs 
Oooo pardon! Hele mooie cc heb je gemaakt... was ik nog vergeten 
Ik ben gek op zwart/wit combinaties.
Ze zien er geweldig uit!Heb je de cc achteraf met een aardbei gevuld? Of heb je aarbeienjam gebruikt?
Ik heb ze achteraf gevuld met een lepeltje aardbeienvlaai-vulling,echt wel een aanrader !!
Als je fondant zwart wil kleuren, dan heb je best wel wat kleurstof nodig of niet? Ik heb echt een boel gebruikt, maar kwam niet verder als donkergrijs
Zwarte fondant koop ik altijd kant-en-klaar, ga het niet eens proberen ! 
woooowwww, supermooie cc's. Petje af 
menniej schreef:Als je fondant zwart wil kleuren, dan heb je best wel wat kleurstof nodig of niet? Ik heb echt een boel gebruikt, maar kwam niet verder als donkergrijs
Zwarte fondant koop ik altijd kant-en-klaar, ga het niet eens proberen !
Ahaaaaaa! Dan moet ik dat ook maar zo doen 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » zwart witte cc.