51

Re: Jimmy Choo :)

Prachtig!!!

52

woooooowwwwww, Ik ben normaal niet zo heel erg van de schoenen, maar van deze ben ik zwaar onder de indruk. Geweldig zeg! Wanneer kan ik bij jou een workshop komen volgen ;)

53

Slik!!!! Tirz je maakt je naam weer dubbel en dwars waar!!!
THE Queeeeeeeen of shoesss met recht!!
Schitterend!!
Dat de enkelband zo mooi blijft staan ... Aplause!!!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

54

omg Tirza! Dit is echt fantastisch mooi weer... idd the Queen of shoes  :Y

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

55

Sprakeloos... SUPER!!!!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

56

Wow... sprakeloos :o

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

57

WAUW... als ie in mijn maat is dan wil ik er nog wel een bij! Je zou hem zo aantrekken om te passen. Prachtig gedaan!

~ Never waste a good crisis... ~

58

Jimmy Choo eat your heart out, deze is veel mooier!!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

59

Echt zó ontzettend knap gedaan....ik heb wel 10 min naar het plaatje staan kijken. Als ik die zo in een boekje zag staan, zou ik meteen geloven dat het een echte schoen is. Ik vind het bandje ook zo mooi...dat je dit zo voor mekaar hebt gekregen zeg. Echt helemaal top!!!

60

Kon niet anders maar dit pracht exemplaar staat natuurlijk op #1 op Cakecentral!!
:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

61

wauw (verder kom ik niet)

62

Super!!!!   :thumb:
Als ik er al op zou kunnen lopen zou ik hem ook zo aantrekken.
Hier valt nou echt mijn mond van open  :lol: .

63

tipsytaartje schreef:
Sannn schreef:

Volgens mij neem jij ons in het ooitje! En heb je gewoon een ECHTE schoen gebruikt!  :Y

FF serieus, dit is toch niet normaal................zo een mooie schoen van fondant heb ik echt nog nooit gezien! Ik bedoel echt nog NOOIT!

ik heb inmiddels in een doosje gezet met wat bescherming. als hij nu daarin nog 2,5 maand overleefd.... dan neem ik hem mee naar taart&trends :Y

Doe je ook wel eens gastworkshops in Wormer, bij de Leukste taarten????

Groetjes San

64

Lot schreef:

Jimmy Choo eat your heart out, deze is veel mooier!!

EN ZO IS HET MAAR NET!  :lol:

Whahahahaha, daar heb ik niks meer aan toe te voegen!

Groetjes San

65

Sannn schreef:
tipsytaartje schreef:
Sannn schreef:

Volgens mij neem jij ons in het ooitje! En heb je gewoon een ECHTE schoen gebruikt!  :Y

FF serieus, dit is toch niet normaal................zo een mooie schoen van fondant heb ik echt nog nooit gezien! Ik bedoel echt nog NOOIT!

ik heb inmiddels in een doosje gezet met wat bescherming. als hij nu daarin nog 2,5 maand overleefd.... dan neem ik hem mee naar taart&trends :Y

Je mag ook een gastworkshop bij mij thuis geven. Ik kan wel 8 mensen kwijt en anders heb ik zelfs nog een andere grotere ruimte waar nog meer mensen kunnen. Ik krijg de ruimte wel gevuld met wat leuke meiden. Sannn je bent dan ook van harte welkom!

66

Wow!!! Geweldig mooi!Iedereen heeft het zowat al gezegd, dus wat kan ik er nog meer aan toevoegen?? Prachtig!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

67

AnjaH schreef:
Sannn schreef:
tipsytaartje schreef:

Je mag ook een gastworkshop bij mij thuis geven. Ik kan wel 8 mensen kwijt en anders heb ik zelfs nog een andere grotere ruimte waar nog meer mensen kunnen. Ik krijg de ruimte wel gevuld met wat leuke meiden. Sannn je bent dan ook van harte welkom!

Sorry in topografie was ik nooit goed hihi! Waar ligt Velserbroek???

Groetjes San

68

Sannn schreef:
AnjaH schreef:
Sannn schreef:

Sorry in topografie was ik nooit goed hihi! Waar ligt Velserbroek???

Een nieuwbouwwijk tussen Haarlem en IJmuiden in! Ik denk dat Esther (Pukkeltje) en Sjakkie (Jacqueline) het ook wel leuk zullen vinden. Jij hebt toch met hun PME gedaan?

69

mijn 5 jarige dochter zou zeggen: cool cool supercool of beeldschoon...ik sluit me erbij aan

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

70

Jaaa, klopt ik heb met hun PME gedaan!  :D  ow en Velserbroek is  ook lekker dichtbij!!!

Nou count me inn, als er een workshop komt hahahaha

Groetjes San

71

WHAHAHAHAHAHAHAHA, solly lig helemaal in een deuk! We zijn al plannen aan het maken, maar ik weet niet eens of Tirza op locatie workshops geeft  :/

Groetjes San

72

Sannn schreef:

WHAHAHAHAHAHAHAHA, solly lig helemaal in een deuk! We zijn al plannen aan het maken, maar ik weet niet eens of Tirza op locatie workshops geeft  :/

Volgens mij heb ik dat ergens gelezen en anders gaan we gewoon heeeeeeel erg veel mailtjes sturen met PLEASSSEEEEEEE!!!

Dus Tirza bij deze een officieel verzoek voor een gastworkshop in de Velserbroek!!!  ;)

73

WOWOWOWOW.

Gewoon, geweldig!

Zou ik hem op het fashion forum waar ik op zit mogen laten zien?
Met een linkje naar je website natuurlijk :D

74

Wouw echt super  :thumb:

75

Waaaaaawwwww!! Echt super goed gedaan!  :thumb:

Groetjes, Mandy        www.datzitgebakken.hyves.nl/
Carpe Taart!