1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (03-08-2010 15:11)

Onderwerp: mijn oefenprojectje

tja, ik wil het ook kunnen, dus dan maar weer aan de oefen ;) ik geef hem morgen maar af bij de orthodontist waar de jongens morgen heen moeten. er zitten voor mij weer wat nieuwe eerste keertjes bij. o.a. de wavy in de bloemvorm, de taart in 2 verschillende delen bekleden, echt schilderen met de colourdust en alcohol, en mijn nieuwe cuttlebug plaatjes uitproberen. natuurlijk zie ik foutjes (en een hele domme :o ) maar hey, dat zijn leermomentjes, toch? :lol:  :Y
ik werd er in ieder geval weer helemaal vrolijk van met het maken en dat is het aller belangrijkste. jullie kunnen wel zien waar ik mijn inspiratie vandaan haal he  ;) thanks Suus! owja enne natuurlijk in mijn favoriete kleuren  ;)

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1280844552.jpg

*edit* inmiddels is de fout hersteld die ik pas op de foto zag, het is toch mijn eer te na  :o

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: mijn oefenprojectje

wow, dat is een mooie !!  :Y

3

prachtig!!! :Y

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

4

super!

waaaaauw!!!!

Ik zing mijn eigen wijsje!

6

Wat een supertaart! Was ik die orthodontist maar.... :Y
Hij is echt prachtig. Wat heb je voor vulling gedaan, ook nog iets speciaals?

7 Laatst bewerkt door Diede (03-08-2010 14:50)

Vind hem ondanks de foutjes ontzettend mooi :Y (niet dat ik veel foutjes zie  ;) Dacht dat de domme fout is dat je links een samenbindselstukje vergeten bent) Echt een prachtig taartje!

8

vulling is heel gewoontjes, vanillecreme en aardbeienjam. lekker zoet genoeg voor hun tanden :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

Diede schreef:

Vind hem ondanks de foutjes ontzettend mooi :Y (en dacht dat de domme fout is dat je links een samenbindselstukje vergeten bent) Echt een prachtig taartje!

tja, dat was de domme fout. nu is het niet zo dat het een samenbindstukje is want het zit aan elkaar vast. ik heb het gewoon niet goed recht opgeplakt. en dat zag ik pas op de foto ;)

10

nou, hij is weer prachtig, en mooi stijlvol !

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

11

Super gedaan!!! WOW!!!  :Y

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

12

ja hoor ....hij heeft alweer de WAUW factor :):) PRACHTIG  :thumb:

13

kwebbeltje schreef:

tja, dat was de domme fout. nu is het niet zo dat het een samenbindstukje is want het zit aan elkaar vast. ik heb het gewoon niet goed recht opgeplakt. en dat zag ik pas op de foto ;)

Aah ja nu zie ik het! Maar zie dat je het ook al hebt aangepast :) Ziet er toch net wat strakker uit!

14

prachtig gedaan..........

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Erg mooi hoor!  :Y

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

16

Wat een prachtige taart!!!!!!! :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

17

Deze vind ik echt stoer :D

Groetjes, Mandy        www.datzitgebakken.hyves.nl/
Carpe Taart!

18

Wouw, hoeveel variaties wave kun je bedenken?! Deze is ook weer tof!!

Groetje Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

19

Een geweldig mooi oefenproject hoor!
Voer maar vaker van dit soort projectjes uit ;)
Tis elke keer weer genieten, een taart van jou!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

20

gaaf. wat voor uitsteker is dat die je voor bovernop he t gebruikt? vind ik erg mooi namelijk!

21

peet78 schreef:

gaaf. wat voor uitsteker is dat die je voor bovernop he t gebruikt? vind ik erg mooi namelijk!

dat is de jeweled medallion van first impressions, ik heb hem van "cakes by Bien" vandaan. heb hem al heel lang liggen, maar had er nog geen bestemming voor. nu ik heb zo gebruikt heb wil ik hem zeker weer vaker gaan gebruiken want ik vind hem keigaaf!!!

22

Gaaaaaf!

Groetjes Sas

23

Gaaf is hij!!!(of is het zij,,,???)
Gebruik je hiervoor biscuit of botercake?

Zoete groetjes, Marjolein

24 Laatst bewerkt door Sonj@ (03-08-2010 19:31)

Mooooie taart!

Het is een echt Kwebbel à la Suuz of toch een Suuz à la Kwebbel   ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

25

Schitterend zeg !!!

Groetjes, Conny