1

Onderwerp: Voor de tigste keer.....

..... ik zit de hele avond al te zoeken, te lezen, te kijken, te denken........

Ik heb hier naast me liggen het boek 50 easy party cakes van Debbie Brown, ziet er hártstikke leuk uit! Kan bijna niet meer wachten....

Máár.... welke cake gebruik ik, wát is vulbaar/lekker/eetbaar/etc./etc.....? Wat is jouw favoriete cake (+recept!) en waarom?

Het liefst nog inclusief (handig?  ;)) recept ook.....

Dan kan ik in deze week hopelijk in mijn vrije middagen/avonden eens gaan uitproberen.

Bedankt!

(En sorry voor het weeeeeeeeeeeeeer vragen maar met mijn hoofd vol watten en keel vol prikkels zie ik t ff niet  :o.)

2

Re: Voor de tigste keer.....

Ik heb wel eens een poll gehouden over dit onderwerp:

poll :: Mijn taart maak ik het liefst van:

- Biscuit (van mix)
- Biscuit (eigen recept)
- Cake ( van mix)
- Cake (eigen recept)
- Iets anders
- Dat verschilt

http://poll.qualitysign.nl/imageresult/10022.png

Reacties lezen/plaatsen? Klik hier
Ook een GRATIS poll aanmaken? Kom naar TRON's Poll

Bijna iedereen bakt het liefst biscuit dus :D Maar voor de taarten van Debby Brown zijn die niet geschikt. Gewone vanillecake is trouwens prima daarvoor. Mijn favoriete recept voor 3D-taarten: chocolate mud cake!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Biscuit bak ik ook t liefst maar begreep tussen de watten door dat dat inderdaad minder/niet geschikt is voor 3D-taarten (dus niet specifiek Debbie Brown-gericht)?

Dan nu nog een goed/makkelijk/handig/lekker/vulbaar/werkbaar/etc. recept..... wie-o-wie, ik zie hier zoveel......

(Ik ben druk doende vooral NIET ziek te worden dus n pietsie afgeleid, sorry  :+)

4

Ik zei toch: chocolate mud cake O-)

http://www.deleukstetaarten.nl/recepten … artbodems/

Hier te vinden, naast andere populaire recepten...

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

chocolat mud cake, is idd heeeerlijk!!! Mocht je wat minder moeilijk willen doen..... ga voor de cupcakemix van funcakes! Daar kun je prima een taart mee bakken
ik meen 500gram mix voor 20 cm, maar dat weet ik niet zeker....

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6 Laatst bewerkt door annick67 (02-08-2010 21:59)

Ooooooooooooo ik zie het maar neig naar niet-chocolade cake.......

Hmmmm, laat ik het anders zeggen, ik wil beide opties: chocolade (wil niet sterven aan chocolate by death  ;)) EN vanille.....

Ns even kijken....

edit: ziet er lekker uit maar ik zou graag beginnen met een (vanille?) cake......  :o

Kwestie van smaak ben ik bang (of het gebrek daaraan  :lol:)

7

Ik ben ook opzoek naar een lekkere cake mix omdat ik scheve taarten wil gaan maken, ik zag op de site van Ellen van Donderen dat ze cakemix verkoopt maar weet alleen niet of deze lekker is. heeft iemand hier ervaring mee. Tja, een bestaande cake recept uitproberen heb ik niet veel zin in :nooo. Ik ben meer van de kant en klare mixen :lol:  :lol:

wat ik al zei : cupcake mix!!!! Dat is gewoon cakemix :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

tipsytaartje schreef:

wat ik al zei : cupcake mix!!!! Dat is gewoon cakemix :Y

Ik ga het proberen, cupcakemix heb ik nog wel staan!

Dank je wel  :)