Onderwerp: Nog meer achterstallige taart-post
Net al een topic gepost met alle kindertaarten( http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=107858 ), hier dan nog de overige taarten van de afgelopen weken. Alvast bedankt voor het kijken.
Voor mijn eigen moeder, onderweg de cijfers er nog afgepulkt, kwam opeens tot de ontdekking dat ze pas 61 werd

Voor het eerst een 'gewone' mokkataart gemaakt, omdat mijn moeder dat zo lekker vindt, maakt die blunder van de vorige weer goed haha.

Taart met LP met logo van een band/duo? Precies gemaakt volgens omschrijving van de ontvangster.

Taart voor een over-opa die 90 werd, moest een gladiool opkomen in deze kleur,(dat gaf die opa altijd aan zijn vrouw die nu inmiddels overleden is) en ook heel sjiek worden. De taart werd dolenthousiast ontvangen. De bloemen moest ik alleen nog maken en toen verbrande ik mijn hand. Dus 's nacht met 1 hand de bloemen nog zitten maken.

En nog een taart voor mijn eigen man die gisteren 35 werd, heel eenvoudig omdat ik maar 1 goeie hand had en 1 in het verband in een handschoentje gepropt. Maar hij was wel lekker (witte chocolademousse en dulche de leche)

*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

Gewoon lekker he?