1

Onderwerp: Help! Ideeën voor babyshowertaart

Ik heb beloofd voor aanstaande zondag een babyshowertaart + wat cupcakes te maken voor de dochter van mijn collega.

Ze weten nog niet wat het wordt, dus het wordt sowieso een blauw-rose taart. Ze willen de baby van de babymold er sowieso op hebben, en verder heb ik de vrije hand.
Ik wil eigenlijk ook graag de allstars schoentjes erop zetten (1 rose en 1 blauwe), en iets met rose en blauwe muisjes, heb ook de rompertjes uitstekers die ik wel erg schattig vind..

Maar ik zie de combi van de allstars en de babymold niet echt voor me. Het lijkt me dat het dan niet 1 geheel wordt, een beetje een allegaartje.

Heeft iemand een goed idee hoe ik het het beste kan combineren? Of voorbeeldjes?

2

Re: Help! Ideeën voor babyshowertaart

als je met de zoekfunctie in de taartparade op zoek gaat naar geboortetaartjes, kom je erg veel dingen tegen.....

3

Ik vind allegaartjes juist wel leuk bij baby taarten. Misschien is het dan leuker als je de allstars op het cakeboard zet i.p.v. op de taart. En dan de baby als topper.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

4

@ Petra, ja de zoekfunctie al (meerdere malen) gedaan, maar dan krijg ik zoveel leuks te zien dat ik al helemaaaal niet meer weet wat ik moet doen!  :lol:

@ Glamour: dat is best een goed idee ja, die schoentjes ernaast. Had ik nog niet aan gedacht, bedankt!

5

haha, moeilijk he, om te kiezen!!! ik heb voor de 25ste ook een geboorte taartje gemaakt.... uiteindelijk heb ik voor iets gekozen waar ik de spullen voor in huis had... om nou voor 1 taart een babymold te kopen vond ik wel erg duur  O-)
dan valt er al eenboel van de voorbeelden af ;)

succes ermee!!! ben benieuwd naar de keuze die je uiteindelijk maakt :lol: