26

Re: Jimmy Choo :)

taartschuur schreef:

Ik vond jou schoenen zo geweldig!!

ben eigenlijk wel benieuwd waar jij in het dagelijks leven op loopt? :o  :lol:

Dat vroeg ik me dus ook af  :lol:  :lol:  In real life ook zo gek op echte schoenen??

Maar ze zijn perfect hoor! Super! Dat bandje , gewoon niet normaal hoe mooi dat omhoog staat..

27

taartschuur schreef:

ben eigenlijk wel benieuwd waar jij in het dagelijks leven op loopt? :o  :lol:

Ehm... meestal op sneakers!!!! :lol:
Heb wel hoge pumps, maar loop daar echt zeeeeeelden op, vraag me af of ik het nog kan  :think:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

28

Wat heb ik hier nog aan toe te voegen?!?!?!? SUPERRRRRRR!!!!!!!

Groetjes, José

29

Volgens mij neem jij ons in het ooitje! En heb je gewoon een ECHTE schoen gebruikt!  :Y

FF serieus, dit is toch niet normaal................zo een mooie schoen van fondant heb ik echt nog nooit gezien! Ik bedoel echt nog NOOIT!

Groetjes San

30

Sannn schreef:

Volgens mij neem jij ons in het ooitje! En heb je gewoon een ECHTE schoen gebruikt!  :Y

FF serieus, dit is toch niet normaal................zo een mooie schoen van fondant heb ik echt nog nooit gezien! Ik bedoel echt nog NOOIT!

ik heb inmiddels in een doosje gezet met wat bescherming. als hij nu daarin nog 2,5 maand overleefd.... dan neem ik hem mee naar taart&trends :Y

groetjes Tirza     

31

WOW, te mooi!

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

32

Hij is echt net echt! Super!

33

ik geloof bijna nieteens dat dit niet een echte is..

super goed gedaan

Leven is het meervoud van lef.

34

Helemaal geweldig!!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

35

Jij bent echt de schoenenkoningin. Niet normaal meer dit. Echt heel erg gaaf!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

36

Hier ben ik speciaal even voor ingelogd.
Wat ontzettend knap gedaan! Ik ben erg benieuwd naar jouw schoenenmal. Zeker weten dat  jouw workshops een succes gaan worden!  :thumb:

Groetjes, Elly

37

Wauw!!! Ik houdt me ook aanbevolen voor een workshop  :Y

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

38

Joh!!! Wat een geweldige schoen. :thumb:  Zucht....hoe krijg je dat voor elkaar???? Toppertje!

39

Alle voor mij bekende superlatieven schieten nog tekort!
Helemaal supercalifragilistic.... nouja, dat dus.
Ik kijk met spanning uit naar de workshop!!  :Y

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

40

het is ongelofelijk dat dat echt is, echt ...dat bandje  :thumb:
Mag er thuis nog wel adem gehaald worden, ben je niet bang dat het eraf valt als ze met de deuren slaan of zo ??

41

nou, Bien is voor mij lekker aan te rijden dussehhhh kan ik mij bij deze alvast inschrijven? :Y  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

42

Ik wil me ook graag inschrijven!!!!!!!!

43

Geweldig. Ik ben nog opzoek naar een nieuw paar!!  :Y

44

kwebbeltje schreef:

nou, Bien is voor mij lekker aan te rijden dussehhhh kan ik mij bij deze alvast inschrijven? :Y  :lol:

We moeten de exacte data enzo nog bespreken hoor! En dat is natuurlijk afhankelijk van wanneer de shoe-kit klaar is!! Ik zal het met wat bescheiden bombarie hier melden als het zover is hoor :Y ;)

groetjes Tirza     

45

Wauw...

46

Ooooh wat gaaf!! superknap gemaakt  :Y

Ik heb echt niks met schoenen (loop het liefst op nikes) maar wat jij allemaal maakt vind ik zooo mooi!  Echt leuk om alleen al naar te kijken..

47

Oeh, ik zag hem op hyves....hij is prachtig gewoon....too real to be a edible jimmy choo shoe.... :thumb:

enne volgens mij krijg je het nog druk met de workshops :D

Be in love with what you have

48

echt WAUW !!!!!

is perfect tot in de puntjes !!

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

49

WAUW!!!!

Wat gaaf! Mooi origineel ook.

Groetjes Sas

50

wauw  zitte wachten op je mal  :Y en je workshop ikhoop dat hij een beetje in de buurt gehouden word