Onderwerp: blikjes melk voor Dulce de leche???
Wie weet waar, of bij welke supermarkt, de blikjes gezoete gecondenseerde melk te koop zijn waarmee je dulce de leche kan maken??? Ik heb ze nog nergens kunnen vinden...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » blikjes melk voor Dulce de leche???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie weet waar, of bij welke supermarkt, de blikjes gezoete gecondenseerde melk te koop zijn waarmee je dulce de leche kan maken??? Ik heb ze nog nergens kunnen vinden...
iniedergeval bij de jumbo, ze staan bij de koffiemelk
bij de albert heyn staan ze bij de buitenlandse producten
Ik kwam er net via google trouwens achter dat je ook kant en klare potjes dulce de leche kan bestellen . Is dit echt hetzelfde en heeft iemand hier ervaring mee
. Ben namelijk nogal een stuntel en je zal zien dat als ik het maak het goed fout gaat. En ik vervolgens de keuken van mijn schoonouder opnieuw kan schilderen
of die kant en klare dulce leche lekker is weet ik niet maar ik weet wel dat ik tot nu bij elke supermarkt waar ik ben geweest die gecondenseerde melk kon kopen. Bij de superdeboer staat het bij de koffiemelk en bij de ah hier in den dolder staat het bij de buitenlandse producten.
Vaak is het al makkelijker als je weet waarnaar je moet zoeken!
Ik koop bij de Em-Te die van Oma's. Ik moet zeggen dat ik nog nooit blikjes heb gekookt, en weet dus niet of dat deze hetzelfde smaakt.
ik heb meestal die van friesch meisje en die haal ik bij super de boer
Bedankt allemaal, ik ga opnieuw een poging wagen, maar nu bij de buitenlandse producten!
Groetjes, Paula
Ik koop bij de Em-Te die van Oma's. Ik moet zeggen dat ik nog nooit blikjes heb gekookt, en weet dus niet of dat deze hetzelfde smaakt.
ik heb hem heel lang zelf gemaakt van die blikjes... maar gebruik nu ook die van oma's..koop hem bij de jumbo...ik vind hem net zo goed en stukken makkelijker ..potje open en klaar..
Ik heb ze gevonden!!!
Waar bij de jumbo ligt dit dan kan ik het ook halen van Oma's kant en klaar.
Ikke blij met mijn ouders die regelmatig in spanje vertoeven.. daar hebben ze dulce de leche in knijpflessen.. lekkerrrrrrrrrr
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » blikjes melk voor Dulce de leche???