1

Onderwerp: Taartspullen Nijmegen

Wie weet waar ik in Nijmegen spullen voor het maken en decoreren van taart kan halen? Een taarten webwinkel, een gewone winkel, misschien kastopruiming bij iemand in (de buurt van) Nijmegen?

Hoor het graag.

Re: Taartspullen Nijmegen

er is volgens mij geen speciale taartwinkel in Nijmegen...
alleen Cook&co en dat soort dingen

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

Misschien iets binnen een straal van 20 km??

4

tastyshop in Arnhem?

In Elst heb je een bakwinkel  :Y

Bakfeest & Zo, even google'en en je hebt hun website + adres :)

Niet meer uit Son, maar nu uit Arnhem :)

6

Of even op infotaartje kijken?

7

Hai, in arnhem is wel in een woonwijk
via de internetshop van hun kun je alleen spulletjes afhalen, tis geen winkeltje. anders kijk even op hun site daar staat alles op, ze zijn inmiddels ook verhuisd geloof ik maar weet niet of dat ook voor de webwinkel geldt.

in elst is idd een leuk winkeltje en ook de rest van de winkeltjes daar is ook best leuk.

groetjes,
fifi

Geniet van elke dag!!!!

Bied je een winkel in buurt van nijmegen te koop aan? Of wil je een tweede hands winkel in die buurt kopen???

Denk geen van beide, dus [move]---> TD algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

bij zus en zo verkopen ze fondant en bakspullen ed.

10

Zit er niet een Makro in de buurt, ik dacht dat ik die daar in de buurt had gezien, daar komt het ook begreep ik van een man in Makro Delft. Ongeveer half augustus zou een heel bakassortiment (wilton funcakes) bij alle Makro's moeten staan. :Y  Het staat nu al in Delft en de meest gangbare dingen staan er en niet onbelangrijk de prijzen zijn leuk. Dus kan ik nog meer spulletjes kopen. Hiehaaaa! :D

11

kom bij ons naar Oss.. daar zit Kookstijl, en leuke kookwinkel met veel taarten spullen, ik haal daar ook al mn spulletjes :D..

en wat ze niet hebben kunnen ze bestellen.

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties