Onderwerp: [FEEDBACK] 2e taart, Nijntje en Bumba een lekker stel
Vorige week was het zover. Ik moest toch echt aan de slag met de verjaardagstaart voor mijn dochter en zoon (tweeling) van nu 2 jaar. Het is pas mijn 2e taart dus was ik heel onzeker.
2 weken geleden een "oefentaart" gemaakt en die was wel lekker maar heeeel lelijk.
Maar hij is best goed gelukt! Ik ben er behoorlijk trots op.
Hij is natuurlijk niet zo mooi als de meeste taarten die hier gepost worden maar toch.
Ik heb er ook wel heel wat uurtjes in gestoken en dan heb je ook wat. Natuurlijk ook weer helemaal pinda- en noten vrij omdat mijn zoon een allergie daarvoor heeft.
Het enige wat ik heel moeilijk vind is het bekleden en decoreren met fondant. Daar wordt mijn geduld behoorlijk op de proef gestelt.
De kids waren heel erg enthousiast. Die koppies maken al de stress (enne vloekwerk als er weer iets niet lukte
) natuurlijk gelijk goed. Ze herkenden Bumba en Klijklij (nijntje) gelijk dus dat scheelt ook. Iedereen gaf me complimentjes over de smaak: kersenvlaaivulling en banketbakkersroom
. Al met al een geslaagde verjaardagstaart mede dankzij de mensen op deze site. Dus allemaal bedankt voor de tips enz enz.

Bedankt voor het kijken en de feedback.