1

Onderwerp: Simpeltaartje

Ben bezig met een site voor opdrachten.
Ik hou het lekker maar ook simpel vandaar de site naam.
Gewoon voor leuke lekkere maar ook mooie taarten
en cupcakes. Iets als een bruidstaart laat ik wel aan andere'
mensen over :D Die kunnen dat vele malen beter. Het zijn ook
taarten voor een aantrekkelijke prijs.

De site word nog aan gewerkt maar een begin is er al:

www.simpeltaartje.nl

2 Laatst bewerkt door Dani (21-07-2010 22:09)

Re: Simpeltaartje

Hoi, ik wil je niet aanvallen of iets dergelijks, maar er staan een aantal spel/taalfouten op je website. Wellicht dat je er iets aan hebt? Nogmaals, positief bedoeld.

Ik vindt de site erg vrolijk en ziet er op het eerste gezicht leuk uit!
Veel succes!  :)

3 Laatst bewerkt door mimitje (21-07-2010 22:31)

Dani schreef:

Hoi, ik wil je niet aanvallen of iets dergelijks, maar er staan een aantal spel/taalfouten op je website. Wellicht dat je er iets aan hebt? Nogmaals, positief bedoeld.

Ik vindt de site erg vrolijk en ziet er op het eerste gezicht leuk uit!
Veel succes!  :)

Ooohh, ik ben even heel vervelend, maar je maakt zelf ook een spelfout...... :9

Hoi hoi feedback is altijd goed :D
Maar heb paar keer er overheen gelezen...waar zitten de
fouten?  :rolleyes:  :o

x

5

Je bent wel heel zeker dat je na zo weinig taartjes al wilt bakken op bestelling!

Ik zou sowieso eerst even een goede portfolio opbouwen, er staan nu nauwelijks taartfoto's op je site! Wat ik als klant bijvoorbeeld wel erg belangrijk zou vinden :)

Verder is de site netjes en overzichtelijk, daar is niks op aan te merken! :thumb:

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

6

@ Dani: "Ik vindt" met dt schrijven is ook niet echt wat je zegt gramaticaal correct ;)

@Bianca: Er staan inderdaad een paar fouten in. Een voorbeeld staat op je homepage: Om het alleen voor ons eigen te doen
Dat is echt slecht Nederlands. Beter is het om te zeggen: Om het alleen voor onszelf te doen. "Je eigen" voorstellen kan dus ook niet", maar wel "Jezelf voorstellen" ;)

Er staan nog meer fouten in de teksen. Als je wilt kan ik je best even helpen, mail me maar als je taalkundig advies wilt ;)

Je site zelf is inderdaad lekker simpel en overzichtelijk, daar houd ik wel van.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

7

Kadohke schreef:

@ Dani: "Ik vindt" met dt schrijven is ook niet echt wat je zegt gramaticaal correct ;)

@Bianca: Er staan inderdaad een paar fouten in. Een voorbeeld staat op je homepage: Om het alleen voor ons eigen te doen
Dat is echt slecht Nederlands. Beter is het om te zeggen: Om het alleen voor onszelf te doen. "Je eigen" voorstellen kan dus ook niet", maar wel "Jezelf voorstellen" ;)

Er staan nog meer fouten in de teksen. Als je wilt kan ik je best even helpen, mail me maar als je taalkundig advies wilt ;)

Je site zelf is inderdaad lekker simpel en overzichtelijk, daar houd ik wel van.

Je hebt helemaal gelijk, het is natuurlijk de stam!  :grr:

at kadohke; Zodra ik terug ben uit Antwerpen zal ik je wel even een berichtje sturen.

Dat ik ga bakken voor andere is een keuze van ons ( mijn man bakt ook graag) wij houden zoals de naam het aan geeft lekker , mooi maar ook simpel. Voor de bruidstaarten en exclusieve stapeltaarten zijn er andere mensen die graag bakken :)

Groetjes Bianca

Yes de nieuwe site staat online :D

10

fairydust schreef:

Voor de bruidstaarten en exclusieve stapeltaarten zijn er andere mensen die graag bakken :)

Groetjes Bianca

Volgens mij staan die ook op je site, zelfs vanaf € 2,50, en dat vind ik niet goedkoop als je zegt simpel te zijn....

Geen aanval, maar wel een opmerking, als je iets zegt moet je het ook niet doen. En anders gewoon niet zeggen ;)

Verder veel succes!!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

11

Als je prijzen op je website zet, hou er dan rekening mee dat de belastingdienst je als bedrijf kan zien. En als je dan niet ingeschreven staat bij de kvk, kan dit problemen opleveren.

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

:D Nee was de bedoeling niet om bruidstaarten te doen maar soms verander je en mijn prijs valt dan nog best mee als je ziet wat sommige vragen ( die zijn dan ook stukken beter) maar even over de prijzen en kvk ik sta al ingeschreven en alles dat word er ook op gezet :D Groetjes

13

even een advies, betere kwaliteit foto's... want ze zijn niet erg duidelijk

14

Hi!

Leuk site! Hoop dat je wat opdrachtjes binnen kan slepen hiermee.

Wel een paar opmerkinkjes:
- je bent niet consequent in de aanspreekwijze van de bezoeker van je site, soms gebruik je u en soms je/jij/jullie

- grammaticaal is het ook niet helemaal in orde. Voorbeeldje:

"Een taart word gevuld met een laag crème en een heerlijke jam naar keuze, daarna word hij bekleed met marsepein (...)"

Het moet volgens mij zijn:

Een taart wordT gevuld met een laag crème en een heerlijke jam naar keuze, daarna wordT DEZE* bekleed met marsepein

* ik ben van mening dat een taart geen mannelijke of vrouwelijke vorm is.

Als je nog meer advies wil (maar dat had iemand anders ook al aangeboden) geef maar een gil via de mail.

Groetjes en uiteraard heeeeel veel succes gewenst met je bedrijfje!

just started

15

Hoi, ik heb net je site bekeken, ik ben geen gramatica wonder, maar als je het naleest kun je zien dat bepaalde zinnen niet lekker lopen.

Ook zou ik, en dat is mijn mening, je zinnen veranderen in de U vorm, en niet in, jullie of jij of je.
Dan komt het iets profesioneler over.

Ik heb geen site, maar toon mijn foto's op hyves. (gaat heel goed)
Ik heb niet het lef om een website te laten maken, al heb ik wel mijn domein naam laten registreren

Ik wens je veel succes toe, maar ik moest dit even kwijt
Groetjes Yvonne

16

Is het niet mogelijk om je site nog even 'in aanbouw/under construction' te zetten?

Hij ziet er heel vrolijk uit, maar ik zou zoals eerder gezegd is wel je tekst nog een keer laten nalezen/nakijken. Ik ben zeker geen spelkoningin (verre van!!!), maar ik vind wel dat ik gevoel voor taal heb en sommige dingen 'lopen niet lekker' op je site doordat het grammaticaal rammelt. ook de opmerking over je foto's ik denk ik een terechte.

Als je echt wilt dat mensen via jouw site enthousiast worden en gaan bestellen zou ik hem nog even uit de lucht halen en bijschaven.

Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om dit allemaal achter elkaar te lezen, maar ga er van uit dat het goed bedoelde tips zijn!! Heel erg gefeliciteerd dat je deze stap hebt durven zetten, maar ik zou zeker wat doen met alle tips die je nu krijgt..

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

Zo de site is voor een groot deel aangepast iemand nog tips?
Over het foto album en foto's : daar word al aan gewerkt !

Thanks alvast!

18

ik vraag me af waarom jullie workshops gaan geven?
niet stom bedoeld ofzo, maar ik vind jullie taarten 'persoonlijk'' nog niet mooi genoeg gemaakt,en om dan jullie 'technieken' aan andere door te geven ???...

(ik heb zelf ook een website (met mijn 9 taartjes haha).. maar aan workshops durf ik me nog lang niet te wagen hoor)...

maar voor de rest, de website ziet er wel erg vrolijk uit...

Yummie

19

fairylaughs schreef:

ik vraag me af waarom jullie workshops gaan geven?
niet stom bedoeld ofzo, maar ik vind jullie taarten 'persoonlijk'' nog niet mooi genoeg gemaakt,en om dan jullie 'technieken' aan andere door te geven ???...

(ik heb zelf ook een website (met mijn 9 taartjes haha).. maar aan workshops durf ik me nog lang niet te wagen hoor)...

maar voor de rest, de website ziet er wel erg vrolijk uit...

zooo die zit.. :s

Maare waar geef je de workshops?? Lijkt me leuk

Iedereen zijn mening ;)

Ik heb een speciale workshop kamer thuis met genoeg ruimte :D

Voor meer info kun je op de site kijken of even berichtje sturen.

Groetjes

Ik woon trouwens in Tiel :)

22

Ik snap t eigenlijk ook niet zo....
Wel van je taartjes hoor,snap heel goed dat je die zoveel mogelijk wilt maken om te oefenen,oefenen,oefenen, maar dat kan ook door ze weg te geven of te maken tegen kostprijs + een beetje extra. Dat van die workshops en bruidstaarten daar snap ik echt niks van.
Ik lees dat je amper 3 maanden geleden je allereerste taart gemaakt hebt zonder hulp van iemand anders en ik vind eerlijk gezegd dat je nog heel veel moet oefenen. Als iemand bij je komt voor een workshop verwachten ze wel wat te leren op de workshop,maar als je zelf net begonnen bent heb je juist zelf nog een hele hoop te leren en ik vraag me af hoe je  iemand anders iets kunt bijbrengen over iets waar je zelf nog niet zoveel over weet. Verder vind ik ook dat een bruidstaart helemaal perfect moet zijn... t is tenslotte de mooiste dag uit iemands leven en daar moet alles perfect zijn...daarvoor zijn je taarten in mijn ogen gewoon nog te "slordig". als ik jou was zou ik idd eerst mijn website helemaal perfect maken..een portfolio opbouwen met mooie foto's en de teksten aanpassen en heel veel oefenen in de tussentijd.

ps dit is niet lullig bedoelt ofzo hoor...ik snap t alleen gewoon niet...

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

23 Laatst bewerkt door misty (13-09-2010 07:44)

Ik heb ook net je site bekeken maar ik kwam een taart tegen van Emine.
Ik weet natuurlijk niet of dat je toestemming heb gevraagd,want anders is dat niet zo netjes.
Nu lijkt het of dat het een van jouw creaties zijn.

De taart staat trouwens bij vrijgezellen feestjes.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

Hoe bedoel je een taart tegen van Emine?
Ik doe met haar twee workshops en dat staat er ook bij in de foto zelf en bij de beschrijving ( mijn taart staat ook op haar site) verder is alles zelf gemaakt dus ben wel benieuwd welke je bedoel

:) je bedoeld die torso taart staat ook in dat die van emine is *