1

Onderwerp: Ideetjes gevraagd

Hallo Allemaal,

Op 29 augustus a.s. heeft mijn moeder met haar agility team High Five en hun hondjes weer een wedstrijd!

Mijn moeder heeft me gevraagd om voor hun een taart te maken.

De clubkleuren zijn feloranje ( lekker makkelijk te vinden als fondant kleur! ) en zwart.

Graag ideetjes / voorbeelden hoe jullie de taart zouden bekleden, aangezien ik zelf nog helemaal nieuw ben hierin!

Mijn idee : een basis van de knaloranje kleur als bekleding over de hele taart.
- Daarop HIGH FIVE "schrijven" en verder nog :
- hondenpootjes in het zwart
- een verdwaalde hondendrol als grappig extraatje 
- hondenbotjes
- en verschillende behendigheidstoestellen in 2d.

Ik heb nog nooit geboetseerd dus ik leg de lat nog niet te hoog voor mezelf.
Maar als jullie nou mooie voorbeelden hebben van hondjes  of iets anders wat zou passen in deze stijl, dan zou ik het graag willen proberen in de taart te stoppen!!

Groetjes Samantha

Liefs Samantha

2

Re: Ideetjes gevraagd

Hoi Samantha,

leuke plannen heb je in ieder geval genoeg!!

Het voordeel met boetseren is dat je het toch ruim van te voren doet omdat het moet uitharden, dus mocht dat niet worden zoals je het in gedachten had kun je het ontwerp altijd nog wat aanpassen  ;)

De hondenpootjes en -botjes is ieder geval een grappig idee en wat ik ook altijd leuk vind (wel eens zien langskomen) is zo'n 'hondenriempje' als onderste rand van de taart. Je weet wel, compleet met stikseltjes, gespje en hondenpenning.

Succes !

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Re: Ideetjes gevraagd

Ik weet niet of ze werken met klikker en beloning, maar je zou een parcours uit kunnen zetten met aan het einde een hoopje hondensnoepjes, botjes in verschillende kleuren, wat brokjes.

Je komt met 3d toestellen al een heel eind als je die zigzag stokdingen doet. (sateprikkers met rood op het eind) En de wip, kan ook best makkelijk geboetseerd. Misschien wat pionnen en een band om doorheen te springen. Een aantal ringen aan elkaar geplakt maakt de tunnel.

Of je maakt een erepodium, met op de eerste plaats een enorm bot. en een medaille...

Wat een leuke taart! Ben benieuwd naar de parade, wel showen hoor!! Succes :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/