1

Onderwerp: bumba stapel

Ik moest een bumba maken voor een meisje, vind er zelf wel minpuntjes bij, het was bij de bovenste taart misschien mooier geweest als die ook rose was, en het papier eronder had een andere kleur moeten zijn  :s  hihi maar je bent nooit te oud om te leren en de mensen waar hij voor was vonden hem mooi, en dat is het belangrijkste!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QEY7CFDF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UQPE6TBO.jpg

Bedankt voor het kijken!!

Groetjes, Jolanda

2

Re: bumba stapel

Jolanda, ik vind je stapeltaart helemaal geweldig!

Het is geen geschreven wet maar meestal kun je een donkere kleur beter onderop houden. Hier ligt het "zwaarte" punt.
Ook bij het versieren in het vlakke gedeelte: de donkerste kleur aan de buitenkant om iets te omkaderen.

Nogmaals absoluut geen echte wet van Meden-en-Perzen maar een hou vast bij de kleurverdeling van je taart. O-)

3

P@ul@ schreef:

Jolanda, ik vind je stapeltaart helemaal geweldig!

Het is geen geschreven wet maar meestal kun je een donkere kleur beter onderop houden. Hier ligt het "zwaarte" punt.
Ook bij het versieren in het vlakke gedeelte: de donkerste kleur aan de buitenkant om iets te omkaderen.

Nogmaals absoluut geen echte wet van Meden-en-Perzen maar een hou vast bij de kleurverdeling van je taart. O-)

ik vind dit wel een erg goede tip, die ga ik onthouden. Bedankt!

Jolanda je taart is hartstikke lief!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

4

Dat rode onder dacht ik later ook, haha maar toen had ik hem al bekleed, en vond het zonde om die marsepein er weer af te halen, het is mijn eerste wavy taart  :D

haha en ik kom nog maar net kijken in taarten land, ben begonnen met het "virus" in februari, moet nog heeeeel veel leren, vooral over kleuren combinaties, maar vaak is dat een kwestie van uitproberen.

owja, wat bedoel je hier mee??

bedoel je de kleuren onder de bumba?

Groetjes, Jolanda