1

Onderwerp: voor de echte verzamelaars...

cupcake pleisters?
(www.)perpetualkid.com/cupcake-bandages.aspx
https://edgecastcdn.net/800034/www.perpetualkid.com/productimages/lg2/BNDG-1905.jpg

opblaasbare cc
(www.)perpetualkid.com/inflatable-cupcake.aspx
http://edgecastcdn.net/800034/www.perpetualkid.com/productimages/lg2/INFL-2063.jpg

staan nog een heleboel zotte dingen op

2

Re: voor de echte verzamelaars...

erg leuk !!!
:Y

3

Ik héb de pleisters... soms zo'n heerlijk besteldagje online, hihi.
Maar hoe mooi & leuk ook, ze plakken niet echt omdat de ene plakstrip onder het ccbakje zit en de andere onder de kers...dat is dus maar een verrekt klein stukje en da's onhandig.
Mijn klas vond het wel erg super toen ik er 1 op mijn hand had ( ze zijn ook groot) omdat Kahlan me liefdevol gehapt had. Ze hadden zelf ineens ook vanalles tot bleek dat ik ze thuis had, hihi.

Groetjes Sas

ik heb de pleisters ook. gebruik ze eigenlijk nooit.
vorige week waren mijn nichtje en neefje van 4 en 2jr bij mij. mn nichtje was gevallen, en was erg dramatisch aan het doen, dus hups pleister erop en klaar. Begon mijn neefje uit het niets ook mee te jammeren, au au, ook ook!!! Acteur!! wilde gewoon ook een cakjespleister! Paps wist gelijk bij wie ze op visite waren geweest :lol:

[move]---> WWW

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

je hebt ze ook bij www.zoetiteit.nl en nog veeeeeeel meer leuke cupcake dingen   :D  :9

6

de pleistertjes zijn nogal duur.....
en ik heb zon gevoel dat als je die hebt, er nog veel mensen gaan vallen  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

INACTIEF

7

Xaar schreef:

je hebt ze ook bij www.zoetiteit.nl en nog veeeeeeel meer leuke cupcake dingen   :D  :9

zou j van zijn van die site ?
nee, nee, was maar een korte illusie  :lol:  :P

INACTIEF

8

Cupcake lip balm <3
Wat een ontzettend gave site!