1

Onderwerp: Rasta

Hoihoi,

Leuke opdracht! De man van een vriendin werkt in een koffieshop! Hij wil trakteren met zijn verjaardag!

Kan dit? Tuurlijk!  :lol:

Manlief heeft het blad gemaakt! Hij supertrots! Iemand is gebeten door het virus  :thumb:  dus vanaf nu onze gezamelijke hobby!  :Y

Gevuld met mokkaboterroom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RYXZDO7V.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XUWW3OVP.jpg

Bedankt voor het kijken..

Groetjes Saar

2 Laatst bewerkt door romy-jezley (01-08-2010 00:07)

Re: Rasta

Heeel gaaf! :thumb:
heb je die wiet bladeren geprint? of gepuzzeld? ( zijkant)

3

romy-jezley schreef:

Heeel gaaf! :thumb:
heb je die wiet bladeren geprint? of gepuzzeld? ( zijkant)

Thx! Die blaadjes op de zijkant zijn geprint! Lang leve de foodprinter!  :lol:

4

leuke taart, maar ik zie dat je in belgie woont.... daar is blowen toch verboden?  :lol:

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

5

mooie taart, erg strak ook!  :Y   gelukkig kan je deze bladeren gewoon opeten en hoeft je ze niet te roken  :lol:  :lol: zou wel een paar rookwolken geven   :lol:

- er moet méér TAART gegeten worden! hoevé? VéTaart!

6

Mooi zeg, super strak !! en wat ontzettend knap dat je man dat blad gemaakt heeft, ziet er gewoon super-goed uit !!  :thumb:

7

super mooie taart, fantastisch dat je man ook wil helpen. Gezellig zo met z'n tweetjes.
Maar nu de hamvraag hoe heeft die man van jou die blaadjes gemaakt, wil je mij dit aub vertellen?

8

mooi gemaakt hoor..

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

9

taart4you schreef:

super mooie taart, fantastisch dat je man ook wil helpen. Gezellig zo met z'n tweetjes.
Maar nu de hamvraag hoe heeft die man van jou die blaadjes gemaakt, wil je mij dit aub vertellen?

Hoi,

Bedankt!  :o

Die opzij zijn met de foodprinter gemaakt en die bovenop de taart is met de hand gemaakt!

Groetjes