Re: Het vervolg van druk, druk, druk
Wat maak jij toch werkelijk prachtige dingen!!!
Bewondering hoor!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het vervolg van druk, druk, druk
Wat maak jij toch werkelijk prachtige dingen!!!
Bewondering hoor!!
Wat een mooie taarten en wat een verschillende types zeg!
Heel mooi!
Ook een hele leuke parade. Ik vind de bumba taart en de eerste bruidstaart de mooiste.
Moooooooi
Heey Addy prachtig weer hoor de taart van je kleinzoon is ook
Sonja zal wel blij zijn met zo'n handige moeder
xxx
Prachtig weer! Ik ben echt weg van de eerste.
Super allemaal, mooi strak!
Echt prachtige taarten!!!
Vooral die bovenste bruidstaart!!!
Wat een prachtige taarten.........!!
Waanzinnig mooi
Geweldige parade weer! De 1e taart is mijn favoriet, vind 'em super!
Dat zijn weer hele mooie taarten van jou hand,de eerste bruidstaart vind ik helemaal super,echt mooi gedaan!!
De cars stapel vind ik ook erg mooi,cars blijft voorlopig nog erg in,net zoals bumba en elmo,alles top gedaan!
Wat een geweldige taarten.
Ik moet voor volgende week een bumba taart maken, vind je het goed als ik jouw bumba taart als inspiratie gebruik?
Moet namelijk precies dezelfde hoeveelheid (2 ronde taarten+1 meppertje en ook nog een aantal cc's) en ik vind jou taart erg leuk
Wat een geweldige taarten.
Ik moet voor volgende week een bumba taart maken, vind je het goed als ik jouw bumba taart als inspiratie gebruik?
Moet namelijk precies dezelfde hoeveelheid (2 ronde taarten+1 meppertje en ook nog een aantal cc's) en ik vind jou taart erg leuk
Tuurlijk, leuk juist
Ik vind ze echt allemaal gaaf!! Wat een werk zeg!
Allemensen, jij bent zeker druk geweest. Ze zijn erg mooi geworden!
prachtige parade, heel erg mooi!!
Jeetje had ik deze hele rij van jou gemist. Je blijft wel flink doorgaan maar iedere taart is weer prachtig maar inderdaad die lange strik vind ik ook geen succes
Heel erg mooi
Wat geweldig mooi weer allemaal echt weer eens meer respect
echt heel erg mooi!
de eerste vind is het meest mijn smaak, maar ook die cars met echte autootjes;), heel slim idd, erg leuk bedacht.
mag ik vragen hoe je die wokkelachtige slingers/rolletjes maakt?
groetjes,
fifi
echt heel erg mooi!
de eerste vind is het meest mijn smaak, maar ook die cars met echte autootjes;), heel slim idd, erg leuk bedacht.
mag ik vragen hoe je die wokkelachtige slingers/rolletjes maakt?
groetjes,
fifi
Een rolletje fondant (met tylose) om een potlood/penseel wikkelen en laten drogen, daarna heel voorzichtig er af schuiven.
Erg mooie taarten zeg!! En heel strak!! Super!!! Mooi die bloemen op de bruidstaart!!!
wow, die bloemen van de eerste! supermooi. je werkt zo strak, ik ben jaloers
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het vervolg van druk, druk, druk