1

Onderwerp: is er een how-to puzzelen (met zwarte lijntjes)?

Ik heb het puzzelen denk ik ondertussen wel een soort van geleerd. Alleen ik zie vaak van die mooie plaatjes voorbij komen met zwarte lijnen langs de randen van het figuur. Ik heb het wel al geprobeerd, maar de lijn er recht langs leggen vind ik wel heel moeilijk en ik heb het gevoel dat daar best technieken voor zijn die het makkelijker maken.
Ik ben in het bezit van een suger-gun, maar weet ook nog niet zo goed hoe ik deze het best kan gebruiken. Meteen de lijn op het figuur of eerst lijntjes los en ze daarna met de hand over het figuur leggen... (beetje onduidelijk misschien).

Ik hoop dat iemand me kan helpen, met de zoek functie lukte het me niet.  :o

2

Re: is er een how-to puzzelen (met zwarte lijntjes)?

Met de achterkant van een penseeltje de sliert op zijn plek leggen?

Ik doe de lijntjes eerst los............en daarna op de plek waar ik ze wil hebben.

3

ik gebruik mijn vingers of een modeling tool om het lijntje op izjn plaats te leggen....
pas als ik te vreden ben, druk ik hem een beetje vast zeg maar...

4

er is een how-to van, maar kan m even niet vinden, kom ik hem tegen dan hoor je nog van me!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

5

als ik puzzel. snijd ik eerst de gekleurde vlakjes en die leg ik op het plaatje. ik puzzel eigenlijk eerst zonder de lijntjes en als dan alles af is. met kleinste gaatje van de sugargun sliertjes maken en die gelijk eigenlijk van uit de sugargun op de plekken leggen waar een zwartlijntje nodig is. heel ligt met tooltje aandrukken.
werk zelf met marsepein dat blijft vrij goed van zich zelf plakken.

6

wat fijn deze reacties! ik hoop dat de how-to gevonden wordt!
Ik denk dat ik het dus eigenlijk zelf wel goed gedaan heb toen ik voor het eerst een puzzel maakte met zwarte lijntjes, maar het is wel fijn om te horen dat andere het ook zo doen  :)