Onderwerp: Bloemenmandje

Er zijn zoveel dingen die ik nog nooit gedaan heb. Rolroosjes maken kan ik nu van mijn lijstje strepen.
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bloemenmandje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Er zijn zoveel dingen die ik nog nooit gedaan heb. Rolroosjes maken kan ik nu van mijn lijstje strepen.
Wat gaaf, echt super.
Is dat mandje gewoon een CC?
Oooooooh wat schattig 
Chique de frique, wat een gaaf mandje!! Zo had ik 'm nog nooit gezien, parachtig uitgvoerd ook

Heel schattig en romantisch taartje zo!
Hij is echt super super super leuk zeg.... Erg mooi uitgevoerd ook. Waarom kom ik daar nou niet op, als cupcakeliefhebster
Ik ga het in iedergeval onthouden.
prachtig zeg, mag ik vragen hoe je dat mandje gemaakt hebt?
groetjes, Yvon
wat een schatje!
ahhh die is super gaaf zeg!
wat ziet dit taartje er schattig uit 
Geweldig bedacht en prachtig uitgevoerd. En nog een mooie foto ook. Zoals zovelen altijd zeggen: echt zonde om op te eten.
Wauw, fantastisch!!
Helemaal GE-WEL-DIG!
heel mooi.
Ohhhhhhhh je blijft er naar kijken zeg die is te mooi om op te eten hahahaha....
Ontzettend leuk!!! 
Ik ga hem bewaren. Hoe maak je het handvat?
Wat snoezig!
Ik sla 'm ook graag op.
Ooo wat is deze leuk en origineel!!! Mag ik 'm ook opslaan?
wat een schatje!!! hij kan zo tussen de creaties van cupcakeeny!!!
@evon: het mandje is de decoratie die je niet eet
. Met de sugargun gespoten sliertjes fondant zijn in de plooitjes van de papieren cupcakecaisse gelegd. Randje erboven en eronder omheen gelegd en voilá!
@zoethoudertje: het handvat is gevlochten met drie gelijke sliertjes (chocolade-)fondant. Mooi in een ronding leggen en dan een nachtje laten drogen voor plaatsing op de cupcake.
Dit cakeje was een van de resultaten van een gezellige middag cakejes knutselen met de meiden voor een wedstrijd van Libelle (internet).
Allemaal bedankt voor de enthousiaste reacties! Ik voel
.
wow wat mooi zeg ...echt heel erg leuk

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bloemenmandje