1

Onderwerp: Baby taartje voor aanstaande ouders

Na jaren proberen en IVF hebben mijn chef en zijn vrouw eindelijk een zwangerschap die goed verloopt. Hierdoor vond ik het leuk om voor hun een taartje te maken (ze is nu 24 weken zwanger) met het wel bekende babytje. Gevuld met moccachocoladefudge en caramelcreme.
http://94.100.123.14/1029750001-1029800000/1029790801-1029790900/1029790826_6_l5Cd.jpeghttp://94.100.124.178/1029750001-1029800000/1029790801-1029790900/1029790898_6_Zu6N.jpeg

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

2

Re: Baby taartje voor aanstaande ouders

Wat een schattig taartje  :thumb:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

wauw!!! echt ontzettend mooi geworden.

fijn ook dat de zwangerschap goed verloopt!

groetjes

4

Hoi Suzanne,
Weer een schitterende taart, en wat een leuk idee om nu al een taart te geven.

5

Jose: ik had het taartje in folie verpakt, met een scoobydoo touwtje dichtgeknoopt waaraan mijn kaartje hing. Het was een mooie gelegenheid om eens zo'n taartje te maken en voor hun is het ook leuk omdat ze op een giga roze wolk zitten. Hij had vanmorgen een foto van het taartje gemaakt en gelijk opgestuurd naar zijn vrouw. Thuis zou hij een betere foto maken, maar ze vond het al erg leuk om te zien zei hij. Iedereen blij  :) en wie weet zit er nog een opdracht in na de bevalling.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

6

Hoi,

Welke kleur heb je gebruikt voor de baby? Ik zit in dubio tussen champagne, shell pink en peach...

Dennis

Holy ganache...

7

Ik heb een heel klein beetje Paprika Flesh van Sugarflair gebruikt. Maar ik denk dat als je een heel klein beetje peach gebruikt het ook gaat lukken.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

8

Heel erg leuk

9

Heel mooi

Groetjes Sandra

10

Ohh wat leuk om te zien hoe mooi dit wordt met zo'n babymold. Ik weet al dat ik 'm voor m'n verjaardag krijg en heb er paprika flesh van sugarflair bij besteld. Toen ik jouw babytje zag vond ik het direct een onwijs mooie huidskleur dus i'm happy dat ik de 'goeie' kleur heb besteld :) (wat ik mooi vind dus...)
Leuk taartje en ik hoop dat er nog een bestelling achteraan komt, sowieso gaaf ze dat ze een kindje verwachten!

"Het beste voor de mens is nog: eten en drinken en genieten van wat hij met veel zwoegen bereikt heeft..." (citaat uit de bijbel)

11

leuk en zoooo lief met die bloem. beetje anne geddes stijl  :Y

12

Heel erg leuk die baby in een bloem...  welke maat van bloem heb je gebruikt? Mooi gedaan! Heb 'm zelf in de kast liggen, maar nog niet kunnen gebruiken...

13

De grootste van 105 mm zie:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=213
Het biscuit heb ik gebakken in een 10 cm rond.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.