1

Onderwerp: Ook nieuw hier

Hallo allemaal!

Na een week rondgesnuffeld te hebben op dit forum heb ik eindelijk de moed gevonden om ook een taartje te bakken.
Helaas heb ik de foto's nog niet maar die zou ik zsm in de goede rubriek plaatsen;).

Momenteel ben ik bezig met mijn eerste puzzelplaatje *spannend*
Ik had wel een vraagje: als ik een stukje puzzel oppak, rekt hij iets uit aan de kant waar ik hem oppak. Hebben jullie hier tips voor?

Nog een beetje over mezelf:
Ik ben Charlotte, woon op kamers in Enschede en ben helemaal taartengek aan het worden :P

Groetjes!

2

Re: Ook nieuw hier

Welkom!

Wauw, na een week al je eerste taartje gemaakt?! Bij mij heeft het wel een half jaar geduurd eer ik het aandurfde  :lol: ben benieuwd naar je creatie hoor! Alvast veel inspiratie en plezier toegewenst op dit forum!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Welkom op het forum!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Hoi Charlotte!

Welkom!
Ik heb laatst ook mijn eerste puzzelplaatje gemaakt! Dapper dat je dat als één van je eerste projecten doet, bij mij heeft dat langer geduurd.  ;)  Ik had de afbeelding 2 keer uitgeprint: 1 om te verknippen en 1 om in een insteekhoesje te stoppen. Je kunt de uitgesneden stukjes marsepein/fondant dan op de orginele afbeelding leggen die in het plastic zit. Als je marspeinafbeelding klaar is, kun je hem makkelijk van het plastic afpellen! Succes!

Groetjes, Marloes

Mijn site op hyves: http://toffetaarten.hyves.nl/

5

Veel bak en decoplezier gewenst :D

Gr. Madhuri

6

welkom op dit gezellige forum :Y

Heel veel plezier met alles wat je nog gaat maken :thumb: