Onderwerp: Ik moest goed voor de dag komen... Hello kitty tasje en drumstel
Ik ben zelf ruim 1.5 jaar geleden gescheiden, ik heb 2 kindjes en in het kort komt het er op neer dat ik sinds een tijdje een nieuwe vriend heb. Hij heeft ook 2 kindjes. Een jongen en een meisje. En...je raad het al....ze waren jarig. Ze wisten van mijn bestaan, we hadden alleen nog geen kennis gemaakt.
Het lag natuurlijk voor de hand dat ik de taart zou maken. Maar toen hij vroeg of ik hem dan ook maar meteen wilde komen brengen en mee op wilde eten, moest ik wel even slikken.
Eerst zei ik nee, toen toch maar ja, waar ik weer meteen spijt van had
. Ik was er echt zenuwachtig voor, en nu moest ik natuurlijk wel 2 leuke taartjes meebrengen.
Sam werd 10 jaar, hij speelt drum en hij kreeg voor zijn verjaardag een eigen drumstel. Isa werd 6 jaar en kreeg een Hello Kitty MP3 speler.
Ik heb hier op het forum al een paar Hello Kitty tasjes voorbij zien komen, maar ik had geen idee hoe ik er aan moest beginnen. Ik had ook niet zo'n mooie print. Ik sta er van versteld hoe goed dat hij gelukt is. Dit was één van de weinige keren dat ik het er moeilijk mee had dat een taart werd aangesneden.
De drumsteltaart was lastiger dan ik had verwacht, maar Sam glunderde toen hij hem zag. Hij was er erg blij mee. En Isa natuurlijk ook.
Ik heb ook meteen kennis gemaakt met mn nieuwe "zwager en schoonzus". Zijn moeder was er ook, maar die had ik al een keer eerder ontmoet. In het begin nog even onwennig, maar al met al was het toch best een gezellige middag.

Bedankt voor het kijken.
Groetjes Jessica
Moet meteen denken aan mijn eerste kennismaking, was ook super-nerveus LOL