1 Laatst bewerkt door evelien1001 (28-07-2010 20:55)

Onderwerp: Rustige taart in de kleuren rood en blauw. Uhhhhh????

Pff wat moet ik daar nou weer mee dacht ik.. wat een kleuren zeg.. echt helemaal niet mijn smaak en had ook echt geen idee wat ik ermee moest doen.

Uiteindelijk dit van gemaakt maar ik ben er niet blij mee, ik vind het TE rustig maar ja andere kant, was wel wat hun willen.. wat vinden jullie??

Gevult met chocomousses en aardbeienmousse en afgesmeerd met heerlijke bosvruchten botercreme (eindelijk een mannier gevonden om botercreme lekker te maken haha)

Was trouwens ook mijn eerste (en laatste keer!) verfen om een taart  :x

http://img185.imageshack.us/img185/3633/p1000530y.jpg

http://img808.imageshack.us/img808/3459/p1000523k.jpg

http://img826.imageshack.us/img826/2909/p1000525.jpg

ps. er zit geen ´luxe´ seperator iets tussen de taarten, gewoon een ouderwetse dessertbakje IN de taart  :lol:

2

Re: Rustige taart in de kleuren rood en blauw. Uhhhhh????

Ik vind 'm wel mooi hoor! Rustig maar wel stijlvol.
Waarmee heb je de botercreme op smaak gebracht? Ben verschillende manieren aan het uitproberen...

3

Wow, je hebt er wat moois van weten te maken, dacht al rood/blauw ???  :thumb:

4

schitterend

Happiness is a CAKE!!

5

Biggeltaart schreef:

Ik vind 'm wel mooi hoor! Rustig maar wel stijlvol.
Waarmee heb je de botercreme op smaak gebracht? Ben verschillende manieren aan het uitproberen...

eerst gebruike ik de siroop smaakjes maar dat vond ik ook niet lekker. nu doe ik (met een zeef) er bavorois doorheen  :Y 
de poeder heeft een sterke smaak dus heb je ook niet veel van nodig (1 a 2 eetlepels) en de bosvruchten en framboos bavorois vind ik heel lekker vandaar dat ik het eens probeerde om het door de botercreme te doen  ;)

6

Ik vind hem prachtig ! Is je rode sierrandje ook zelfgemaakt? het lijkt net gehaakt, geweldig !!!

Groetjes, Conny

7

cbuckens schreef:

Ik vind hem prachtig ! Is je rode sierrandje ook zelfgemaakt? het lijkt net gehaakt, geweldig !!!

haha nee heb ik niet zelf gemaakt, is idd een soort gehaakt lintje

8

Heel mooi!

Jacqueline

9

prachtig..ook niet mijn kleuren..maar héél mooi gedaan..

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

10

Judy schreef:

prachtig..ook niet mijn kleuren..maar héél mooi gedaan..

ja snap ook niet waarom iemand deze kleuren wilt haha

Had echt zin om een leuke taart te maken maar van dit werd ik gewoon helemaal inspiratieloos :lol:

11

inspiratieloos????Ik vindt het een sjieke uitstraling hebben. Er zit voldoende werk op de onderste rand, het dessertbakje ertussen vindt ik top. Mooi afgewerkt, mooie bloemen.Voor mij een top taart :thumb:

12 Laatst bewerkt door koekebakkevlaaie (28-07-2010 21:29)

Ik hou anders wel van deze kleurencombinatie . Tja smaken verschillen. Ik vind dat je er iets heel moois van gemaakt hebt. Ook al hou je zelf niet van deze kleuren, je mag best trots zijn want hij is heel mooi.  :Y

Oh ja, je schrijft 'eerste en laatste keer dat ik verf op een taart'. Ik heb dat nog nooit gedaan en vraag me af waarom het jou niet bevallen is?

13

koekebakkevlaaie schreef:

Ik hou anders wel van deze kleurencombinatie . Tja smaken verschillen. Ik vind dat je er iets heel moois van gemaakt hebt. Ook al hou je zelf niet van deze kleuren, je mag best trots zijn want hij is heel mooi.  :Y

Oh ja, je schrijft 'eerste en laatste keer dat ik verf op een taart'. Ik heb dat nog nooit gedaan en vraag me af waarom het jou niet bevallen is?

Denk dat ik het niet leuk vind omdat je bijna geen ruimte hebt voor foutjes, normaal kan je alles even overnieuw doen als het niet lukt maar met verf gaat dat niet zo makkelijk..

14

Heel erg mooi gedaan!

Bakgroetjes van Marinka!

15

Er is iets vreemds met je foto, ik zie alleen het gehaakte randje?

Groetjes Eline

Ik zie ook alleen het gehaakte randje. De andere twee foto's is hij nog bezig te downloaden, maar na 10 min. wachten (geen grapje, ben maar een klein beetje nieuwgierig  :) ) geef ik het op...

17

mooi taart.... knap geverfd!! waarmee heb je dat gedaan?? ik heb laatst wat verf gemegd met wodka om mee te verven.... oke, die bloem mislukte, maar het verven ging aardig goed... alleen iets te donker....

18

Iris Zijlstra schreef:

Ik zie ook alleen het gehaakte randje. De andere twee foto's is hij nog bezig te downloaden, maar na 10 min. wachten (geen grapje, ben maar een klein beetje nieuwgierig  :) ) geef ik het op...

Wat raar.. de is eigenlijk heel groot maar bij het uploaden verklein ik het altijd..

19

petrawb schreef:

mooi taart.... knap geverfd!! waarmee heb je dat gedaan?? ik heb laatst wat verf gemegd met wodka om mee te verven.... oke, die bloem mislukte, maar het verven ging aardig goed... alleen iets te donker....

ik heb eigenlijk gewoon kleurstofpoeder gemengt met een paar druppeltjes water

20

ik zie ook alleen het gehaakte randje. :think:  maakt me nu wel heel nieuwsgierig naar de rest.

21

ik zie helaas ook niet meer als het randje :/

22

evelien1001 schreef:
Iris Zijlstra schreef:

Wat raar.. de is eigenlijk heel groot maar bij het uploaden verklein ik het altijd..

ok. en dat droogde gewoon snel op???

23 Laatst bewerkt door evelien1001 (29-07-2010 19:41)

ja de verf droogde gewoon snel op.

wat raar dat niemand de foto kan zien  :s

Kunnen jullie deze foto hier nu wel zien?

http://img835.imageshack.us/img835/5950/p1000530.jpg

http://img80.imageshack.us/img80/3071/p1000523s.jpg

http://img683.imageshack.us/img683/6544/p1000525xh.jpg

24

Jah daar ist tie!

Oh ik vind hem wel leuk hoor!

Groetjes Eline

25

hey nicht,

hij is weer super geworden!!!

de volgende keer als je in NL ben spreken we echt af hoor!!
misschien kunnen we dan samen freubelen  :D

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.