Onderwerp: Mickey Gazebo - dames van de bloemencursus bij Addy even kijken!!
Poeh, wat een bevalling! Hier ben ik echt LANG mee bezig geweest!
Niet alleen met de taart hoor, maar de foto was een groot drama
Kreeg 'm thuis niet mooi op de foto dus heb ik het 's avonds aan de fotograaf gevraagd, die heeft gelukkig een plaatje of 20 geschoten dus ik hoop dat er wat moois bij zit!
Maar goed, ongeduldig als ik ben heb ik mijn thuis-foto geprobeerd te bewerken met een online photoshop programma. Ging niet echt lekker... Toch wilde ik m alvast showen en dan straks vervang ik de foto wel wanneer de fotograaf over de brug komt met de mooie foto's! (Wáárom moet dat altijd zo lang duren??? )
Afijn, voor vrienden van mij die afgelopen vrijdag in het bootje zijn gestapt. Zij zijn fervent Mickey fanaten en wilden dit graag in de taart terug zien. Het is de Mickey Gazebo van Disney geworden met wat aanpassingen. De bloemen heb ik van Addy geleerd, heeeeeel blij mee! Veel complimentjes over gekregen ook.
De afmetingen zijn 30 cm, 25 cm (iets bijgesneden) vierkant, 15 cm rond en 12 cm bol. De losse boltaartjes (waren er 3) zijn 20 cm. Alles met marsepein bekleed en met pearl gespoten. Gevuld met chipolatabavarois en frambozenjam
Ik heb best in de zenuwen gezeten hiervoor, maar toen ie eenmaal stond was ik wel tevreden, het bruidspaar gelukkig ook!
Genoeg gekletst (sorry...) hier issie dan:
Groetjes!
- Buzz