1

Onderwerp: ook nieuw hier

Hoi Hoi

Nadat ik al een tijdje mee lees, heb ik me toch maar eens aangemeld, mijn eerste taartje heb ik gemaakt bij het bonte taartje en verder heb ik thuis nog wat cc gemaakt, wil ook nog verder taarten maken maar moet ik eerst nog even spullen voor aanschaven ben bijna jarig dus dat komt hopelijk dan wel goed  verder hoop ik hier nog veel te kunnen leren jullie maken prachtige taarten.

Groetjes Daniëlle

Groetjes Daniëlle

Re: ook nieuw hier

welkom!! *D

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

Welkom op het forum en heel veel taartplezier!
Succes met het maken van je verlanglijstje voor je verjaardag, staat vast genoeg op :lol:

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

4

welkom op het forum en heel veel bakplezier gewenst :Y

:)

5

Welkom op het forum!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

6

Hallo allemaal, nou ik lees al een tijdje mee en zoek vaak naar antwoorden als ik weer eens met mijn handen in het haar zit wat betreft die taarten. Want het is heel leuk om te doen, maar ik zou 's een workshop moeten volgen om de fijne kneepjes te leren, het blijft elke keer weer een beetje uit proberen. De eerste taarten waren heel hard werken voor de mensen die het moesten eten, maar nu zijn ze echt blij als ik vraag: Nog een stukje? Dus ik dacht kom laat ik me 's aanmelden wie weet komen de tips en truc's vanzelf...
Groetjes! Daan

7

Veel bak en decoplezier gewenst :D

Gr. Madhuri