Re: Cactus taart (eerste keer bloem, eerste keer royal icing)
Dankjewel allemaal! Wat een overweldigende reacties zeg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Cactus taart (eerste keer bloem, eerste keer royal icing)
Dankjewel allemaal! Wat een overweldigende reacties zeg!
Erg mooie taart en met onze favoriete combinatie vulling. Heb je de bloemen ook van fondant gemaakt? En welk nummer ster spuitmondje heb je gebruikt?
De bloemen zijn inderdaad van fondant gemaakt. En het spuitmondje is van Städter: Stern-Tülle (Star Decorating Tip) nr 16. Het komt uit een 8-delig decoratiesetje wat ze bij de Pipoos verkopen. Ik heb nog geen Wilton tips en had ook geen tijd meer om ze op tijd te kunnen bestellen bij de webshop, maar gelukkig vond ik dit setje nog op tijd...
WOW echt super de super!!!
Haha ik dacht cactus taart, niks aan dus ook niet gekeken, tot dat er wel toch wel heel veel reacties gegeven werden.
Ik dach nou laat ik ook maar eens kijken
Meid geweldig, wat een werk en hij lijkt zo echt. petje af hoor.
Dus wat heb ik geleerd ook al is het onderwerp niet zo intresant, de uitvoering kan heel spectaculair zijn
Groetjes Yvonne
Wat een TOP taart!!!!!!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!
Wauw, gaaf!
helemaal SUPER!!
Die is echt wel heel gaaf zeg!! echt heel erg mooi!
Wat geweldig knap bedacht en gemaakt, top!
Geweldig en wat super origineel!
Daar waren je schoonouders toch wel heeeeeel erg blij mee??
Hartstikke leuk hoor
wat een super mooie taart
Geweldig!!!!!!!
Ik vind hem geweldig!!!
Ik dacht dat je een grapje maakte en een echte cactus op de foto had gezet. Maar het is echt een taart!
Zet hem in een tuincentrum en iedereen denkt dat het een echte cactus is. Wat zullen je schoonouders blij zijn geweest.
Super gedaan. Ik heb hem opgeslaan voor inspiratie.
wauw wat gaaf en origineel
wauw dit is echt geweldig!
Ik vind hem super! Echt hartstikke origineel. En mooi gelukt zeg.
Groetjes,
Mandy
Wauw!
Wat een werk!
in 1 woord geweldig!!!!!!
super zeg, echt origineel.
Super!!
Heel orgineel ...en zo realistisch!!!
ik ben niet zo van de ouwe koeien-uppen, maar deze is wel zo geweldig!!! ik kon het niet nalaten iets toe te voegen...
misschien trouwens wel een idee, deze naar 3d te verplaatsen??
WOW dat is echt kunst om het zo echt te laten lijken! ook de bloempot met de aarde- fantastisch!
Echt heel gaaf! Hij lijkt net echt.
Ik weet niet of ik daar mijn tanden wel in durf te zetten haha
Super! Daar was ik zelf nou nooit opgekomen!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Cactus taart (eerste keer bloem, eerste keer royal icing)