1

Onderwerp: [FEEDBACK] eerste bloemen

heb gisteren voor het eerts flowerpaste gemaakt en ermee gewerkt, wat een fijn spul zeg. Ben dan ook best trots op mijn bloemen,maar als perfectionist zag ik op de foto`s toch wat dingetjes die stukken beter zouden kunnen.

Ik zou graag nog wat feedback van jullie hebben, alvast bedankt

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EF6ZKYNT-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZYOHGW7M-D.jpg

Groetjes Nathalie

Re: [FEEDBACK] eerste bloemen

titelfix, feedback-tag in combinatie met hoofdletters en blokhaken gebruiken aub

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

mijn feedback: 

WWWWAAAAUUUUUWWW!!!!  PRACHTIG :Y

Groetjes, Franka

Zijn mooi geworden, heb je voor de flowerpaste het recept van het forum gebruikt.

5

Mooi mooi mooi!
Heb je de flowerpaste vooraf gekleurd of de bloemen achteraf geschilderd? Zelf wil ik het ook heel graag proberen, maar ik weet net zo goed wat ik het beste kan gebruiken voor het kleuren van de bloemen.

~ Never waste a good crisis... ~

6

hey
heb het vooraf gekleurd ging prima, heb het recept van flowerpaste 2 gebruikt.

Groetjes Nathalie

7

super!

8

Prachtig! Wat een detail!

9

wow!! heel mooi!!!

wordt de flowerpaste van dit recept ook hard? ik heb het namelijk afgelopen maandag gebruikt op een freubelavond en dat was geen succes. De flowerpaste zakte compleet in elkaar en wou niet uitdrogen.
Misschien is er toch iets mis gegaan met het maken van de flowerpaste. Ik had het niet zelf gemaakt dus zou ook niet weten wat er eventueel mis is gegaan.

if your kitchen isn't messy, your not really busy
www.keukenknutsels.nl

11

hij hard bij mij iets uit maar is nog niet keihard, ligt ook pas sinds gisteren

Groetjes Nathalie

12

Ze zien er voor de 1e keer niet verkeerd uit  :thumb:  Ik zou er alleen voor zorgen dat je de volgende keer het kegeltje in het midden niet meer ziet zitten. De andere 2 kan ik eigenlijk niet zo goed zien.
De onderste bloem is ook al erg mooi. Je ziet hier de rafeltjes van het uitsteken nog zitten wat een verbeterpuntje kan zijn. Maarre...je bent al goed bezig! :Y

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

wauw ik vind ze heel erg mooi

carpe diem