1

Onderwerp: Hello Kitty bakvorm

Zo ik ben weer terug uit Duitsland:) Lekker op vakantie geweest :Y
En daar ook wat leuks gekocht! Een Hello Kitty bakvorm.
En het mooiste was, hij was maar 3,99!!!!
Heb even op het web gekeken en daar staat ie ook te koop maar dan voor 6,99. Nog steeds niet erg duur, dacht ik:)
Hier is ie! http://empimg.com/pics/300_166325.jpg
Bij deze webshop. http://www.large-online.nl/
Tis geen taarten en decoratieshop, dus ik ga er van uit dat ik niet in overtreding ben van de regels, zowel mijn excuses;)

Groetjes!

2

Re: Hello Kitty bakvorm

Grappig, ze hebben ook darth vader en Spongebob zie ik!
Gewoon ff op baking zoeken daar  :lol:

He Chymera,

Waar heb jij hem in Duitsland gekocht dan??? ;)  Daar woon ik namelijk!

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

4

Het was in Schweich tegenover de Lidl. Bij zo'n soort Zeeman winkel. Ze hadden er vanalles. Kleding, speelgoed, en wat klein accesoirespul.

Succes:D

5

Nooit geweten dat ze bij Large dat soort dingen ook verkochten, ken alleen de broeken, t shirts en vreemde muziek waar mijn jongste zich jaren geleden mee bezig hield. ( en ik verschillende keren van alles en nog wat op z'n jas mocht maken, ding kan bijna in een museum nu  :s )

Christine.

Was het toevallig de Kik? Een winkel met rood/wit als kleuren?

7

Ik heb van de week hier bij de duitse Kik een spongebob gekocht voor 5 euries. Kitty was helaas al uitverkocht en daar ging ik natuurlijk voor  :grr:

Veel liefs Rafaëla

Aaah! Dus toch de Kik, die zit hier op een paar honderd meter vandaan.... Als het nou droog was zou ik er met de kids naartoe lopen... :s

9

keukentje schreef:

Nooit geweten dat ze bij Large dat soort dingen ook verkochten, ken alleen de broeken, t shirts en vreemde muziek waar mijn jongste zich jaren geleden mee bezig hield. ( en ik verschillende keren van alles en nog wat op z'n jas mocht maken, ding kan bijna in een museum nu  :s )

ja ze zijn in een paar jaar van alto naar "eigenlijk verkoopt dit beter" gegaan, ze hebben nog steeds een hoop alto dingen maar ook een lading hello kitty en converse spullen

10

Ik heb echt geen flauw idee welke winkel het geweest is.....
wat ik wel weet is dat ze er van die meter wafels hadden.. maar daar heb je waarschijnlijk einig aan haha.

11

ze hebben geen my melody stuff  :(  :(  :(  :(  :(
maar die bakvorm moet ik heben !!

INACTIEF

12

Ik heb hem bij de Xenos gekocht vandaag, voor €5,99!
Erg leuk!

Ik heb ze laatst ook gezien in Duitsland, in Essen bij de Toys-R-US winkel, hello kitty, sponge bob en darth vader!!

Grotejes Darlene

14

Rafaela schreef:

Ik heb van de week hier bij de duitse Kik een spongebob gekocht voor 5 euries. Kitty was helaas al uitverkocht en daar ging ik natuurlijk voor  :grr:

bij de family naast de Kik hebben ze hem voor 7 euro!

Groetjes Youkie
bak, eet, leef en geniet!

15

Kan ook de Real zijn geweest, daar heb ik net de spong bob gekocht voor 4,99  :)

Dus kan morgen gelijk aan de slag.

16

Ze liggen er weer bij xenos! :thumb:

17

Ik heb hem ook van de xenos.. Alleen zou ik niet weten hoe je het moest bekleden???? :s

Ik heb een nieuwe hobby gevonden! Taarten bakken!!!!