Onderwerp: Is er interesse in recepten?

Hallo allemaal,

Ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen of dat er al een topic over was.
Een hoop recepten zie ik voorbij komen en wil het ook allemaal uitproberen of in de taarten verwerken, tot nu heb ik al een hoop lekkers gezien en meteen gebruikt in mijn taarten.
Nu wil ik ook graag mijn bijdrage leveren, bij het opruimen kwam ik een map met allemaal gespaarde recepten tegen, hetzij uit boekjes etc, hetzij zelf zelf verzonnen en uitgeprobeerd.
Als er animo voor is of als het mag wil ik graag de berg recepten die ik heb (ofwel de map met jullie delen.
Bijv. gestoomde kaneelpudding met karamelsaus, of chocoladeperen die je bovenop een taart kan plaatsen of erin verwerken.
Zo heb ik ook verschillende soorten mousses etc. die je in een taart kan doen als vulling.
Ook heb ik recepten voor kinderen er tussen gevonden misschien wel leuk voor verjaardagsfeestjes of op school met uitdelen.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik dacht misschien is er interesse voor dan zou ik graag de recepten met jullie willen delen.

Ik hoor het graag.

Groetjes,

Taartje-aardbei33.

Carpe Diem

2

Re: Is er interesse in recepten?

Ja ik vind dit zeer interessant!
Laat maar komen! :P

I have great motivational skills, everyone says they have to work a lot harder when I'm around...

3

Als het lekker is altijd !!  :9

4

Ook ik ben geinteresseerd, vooral als het om lekkers gaat wat bij een High Tea past...!!

5

Ben ook benieuwd, klinkt wel erg lekker :9

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

Er zitten ook gewone recepten bij dat je het in een bakje met ijs moet presenteren etc. maar daar kan je weer het e.e.a. weglaten en alleen voor de vulling gaan.
Bijvoorbeeld geflambeerde aardbeien met Cointreau erg lekker in een taart als vulling :P, terwijl ik het altijd bij ijs geserveerd kreeg :P  :lol:

Waar zou ik de recepten mogen zetten?

Groetjes,

Taartje-aardbei33

Carpe Diem

7

De recepten mogen hier wel, dit topic dan juist weer niet. ;) Je kunt de sticky's daarvoor even (na)lezen. Dan lees je ook wèlke recepten hier mogen.

Dit topic gaat naar Bakken&Vullen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Pooh schreef:

De recepten mogen hier wel, dit topic dan juist weer niet. ;) Je kunt de sticky's daarvoor even (na)lezen. Dan lees je ook wèlke recepten hier mogen.

idd, dus geen recepten voor avondeten, sandwiched voor high tea's, cake voor de hond... echt alleen taartgerelateerde recepten (voor mensen)

en dan graag iedere recept in een apart topic, en ook eerst even kijken of het recept hier al staat, al dan niet een goed gelijkend recept.

[move]---> ehm bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9 Laatst bewerkt door natje85 (28-07-2010 09:53)

Ow waarom niet voor de hond, wildde binnenkort nog wel een taart voor m gaan bakken :D

Groetjes Nathalie

10

natje85 schreef:

Ow waarom niet voor de hond, wildde binnenkort nog wel een taart voor m gaan bakken :D

Dat heb ik erbij gezet, omdat er een tijdje terug een recept voor cake voor de hond was gepost... en daar is onze site niet voor  :nooo

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Ok ik lees alles na, en dan post ik de recepten wel hier.
Mocht er onverhoopt er eens een recept tussen staan die al eens eerder is geweest, is dat niet met opzet maar perongeluk eroverheen gelezen.
Laat het me weten mocht dat gebeuren, dan verwijder ik die direct.

Alvast bedankt.

groetjes,

Taartje-aardbei33.

Carpe Diem