Onderwerp: [FEEDBACK] Wees gewaarschuwd!
Voor de vele foto's
Heb al een tijdje niet gepost, dus bij deze de vele taarten van afgelopen maand.
Hier de bruidstaart van afgelopen vrijdag. Buiten was de temparatuur al wat minder, maar hier in mijn keuken nog steeds 27 graden Dus nog steeds niet ideaal voor te taarten, maar al beter als 36 graden
Gevuld met chocolademousse en kersenjam extra.
Vorige week P*et Piraat op het laatste moment, dus wel een printje ervan gemaakt.
Gevuld met 4 vruchtenjam en chocolademousse.
Klein taartje voor de buuf, omdat ik gebotst had tegen haar auto Gelukkig op een krasje na verder geen schade.
Gevuld met 4 vruchtenjam en chocolademousse.
Vorige maand een bruidstaart toen het dus zo heeeeel warm was Het was echt geen doen
Hij is ook echt niet mooi strak, scheuren etc
Maar het bruidspaar vond hem gelukkig prachtig
Gevuld met tobleroinemousse en kersenjam extra
Taartje voor een 40 jarige bruiloft. Vulling weet ik al niet meer
Ik mocht een dummy maken voor bij de opening van Love to Bake. Meteen maar verschillende versies ervan gemaakt Hier een aantal van de foto's
Deze is het uiteindelijk geworden, maar dan zonder onderste bloem. Heb alleen van de uiteindelijke versie geen aparte foto
Taart voor mijn eigen mannetje Driemaal raden wat hij wilde
Bovenste laag gevuld met witte chocolademousse en verse aardbeien
Middelste laag gevuld met aardbeienvlaaivulling en chocolademousse
Onderste gevuld met kersenvlaaivulling, chocolademousse en slagroom
Hier nog een lief klein konijn
Gevuld met slagroom en abrokozenjam
Hier een vergeten taart Ik kreeg gelukkig de dag ervoor een mail over hoe laat etc. Het was me echt helemaal ontschoten anders
Nou geloof dat ik ze zo ongeveer allemaal heb gehad. Heb er nog een paar tussendoor gehad waar ik geen foto van heb gemaakt Maar foto's genoeg dacht ik zo
Tips en opmerkingen zijn welkom!