1

Onderwerp: Bumba letters

Ik ben op zoek naar bumba letters ik heb ze al eens gedownload, maar dan weet ik niet hoe het werkt,
Zou iemand als het niet te veel moeite kost mij de naam
joyce willen mailen. ongeveer 5 cm groot

Mocht dit te veel werk zijn (ik heb geen idee) kan iemand mij dan uitleggen hoe de gedownloade letters te gebruiken.
Ik heb geen words maar open office (k.. progamma)

Mocht je mailen dan maak je mij en mijn kleindochter heel gelukkig

Groetjes Yvonne

Re: Bumba letters

* Deze rubriek is bedoeld voor het posten van patronen, sjablonen en volledige howto's, NIET voor het vragen er naar!

[move]---> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

He naamgenoot!
Als iemand je een bijlage met de naam moet sturen dan moet je diegene eerst even mailen, in de forummail kun je geen bijlage meesturen!
Ik wil je wel helpen!
Weet je al waar het gewenste lettertype staat?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

als je een font download, moet je hem meestal nog uitpakken (als het een .zip of .rar is). Dubbelklik erop en hij gaat dat vanzelf doen, dan uitpakken in (of extract to) en dan zet je het bestandje in het mapje: C://Windows/fonts 

Dan je word/paint of ander bewerkingsprogramma afsluiten en weer opstarten en je font staat bij de andere lettertypes.

Als je geen .zip of .rar bestand hebt gedownload, heb je een .otf of een .ttf gedownload, die kun je rechtstreeks in het fonts mapje zetten.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

5

Glamour schreef:

als je een font download, moet je hem meestal nog uitpakken (als het een .zip of .rar is). Dubbelklik erop en hij gaat dat vanzelf doen, dan uitpakken in (of extract to) en dan zet je het bestandje in het mapje: C://Windows/fonts 

Dan je word/paint of ander bewerkingsprogramma afsluiten en weer opstarten en je font staat bij de andere lettertypes.

Als je geen .zip of .rar bestand hebt gedownload, heb je een .otf of een .ttf gedownload, die kun je rechtstreeks in het fonts mapje zetten.

Gweldig ik ga het proberen
Groetejs Yvonne

6

Tom Poes schreef:

He naamgenoot!
Als iemand je een bijlage met de naam moet sturen dan moet je diegene eerst even mailen, in de forummail kun je geen bijlage meesturen!
Ik wil je wel helpen!
Weet je al waar het gewenste lettertype staat?

Hoi Yvonne
Bedankt voor je reactie, ik ga het proberen om het zelf te doen, mocht het niet lukken dan verstuur ik je een mail
Bijvoorbaat mijn dank
Groetjes Yvonne