1

Onderwerp: hier nog een Belg

Hallo,
hier nog een Belg, ik woon met mijn vriend en zoontje in Ham. ik was al gek op koken en bakken en volg avondschool brood-en banketbakker, toen mijn zoontje vorige maand  1 Jaar werd heb ik me voor het eerst aan marsepein gewaagd en ja hoor ik ben al helemaal verslaafd,....
ondertussen ook al een eerste taartje voor iemand anders gemaakt en ze vonden hem mooi en lekker.
elke vrije minuut zou ik hier willen komen lezen, heb al veel geleerd van al jullie hier. leve het internet!!!! :D
groetjes
Iris

2

Re: hier nog een Belg

Hé Ham, dat is pas dichtbij!  :lol:
Welkom op het forum en nog veel bakplezier!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Van waar ben je dan?

4

Olmen  :)

x Liefs van Lien x

5

da is idd heel dicht bij :Y
ik ben eigenlijk nog maar net begonnen met het marsepein, ik bakte wel veel taarten en vlaaien maar altijd afgewerkt met slagroom of chocolade of zo.
doe jij het al lang? ik heb de microbe wel helemaal te pakken. ik zou elk vrij moment willen bakken en freubelen,...
groetjes
Iris

6

Welkom op het forum, veel bak en decoreerplezier!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

7

Ik ben nu ongeveer een jaartje bezig. Ik ben ook dol op bakken en versieren maar heb er momenteel erg weinig tijd voor! En ik kan alleen maar bevestigen dat het héél verslavend is  :lol:

x Liefs van Lien x

8

welkom op het forum en heel veel bakplezier gewenst :Y