1

Onderwerp: [Feedback] Elmo bedankt!

Ik heb een zere hand van de knoflookpers  :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BGVPFL4A-D.jpg

Maar ik was er wel helemaal trots op toen deze taart klaar was! Ik vond hem in het echt veeeeeel cooler dan in op de foto!

Hij is gevuld met aardbeienbavarois en banketbakkersroom :P en bekleed met marsepein! Maar dat zagen jullie denk ik wel  ;)

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: [Feedback] Elmo bedankt!

OOPPSSSS hij moet bij de stapeltaarten :s

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

3

Hij is erg leuk! (en verplaatst naar de juiste rubriek ;) )

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

hij is ontzettend leuk!! wat een werk al die haartjes!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

5

Jullie zijn de enige na 8.5 uur die mijn Elmo leuk vinden  :nooo

Maar ja ik vond hem SUPER LEUK!!! Volgende keer wil ik een Koekiemonster maken hahahaha :lol:  Misschien vinden jullie die dan wel leuk??? ;)  :P

Groetjes Maris

6

nog een reactie dan :P

Kvind hem heel gaaf!!

Hopelijk heb je geen blaren op je handen gekregen, want dan begin je niet zo snel meer aan koekiemonster!

7 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (27-07-2010 06:25)

Mariska1984 schreef:

Altijd een beetje teleurstellend hè als je weinig reacties op je taart krijgt, terwijl dit eigenlijk helemaal niets wil zeggen  :Y

Ik vind hem hartstikke leuk :thumb:  :thumb:
Heb je die balletjes rondom de taart allemaal met de hand gedraaid???

8

die is echt leuk super gemaakt !!!!

9

leuk!
en als feedback, zelf zou ik de ogen groter maken  en dichter bij elkaar plaatsen. volgens mij klopt de verhouding van mond/neus/ogen niet helemaal.

maar is echt een leuke vrolijke taart hoor!

groetjes José

10

@ Madame Gâteau : Ja allemaal met de hand gedraaid. Kon ik gelijk mijn hand masseren na het knijpen in de pers hahaha :lol:

@ Marieta : Nee hoor geen blaren  :D  maar het was zeker wel veel werk!

@ esoj : Ja eerst had ik ze wat dichter op elkaar gedaan (net als bij de echte Elmo) maar dit stond eignelijk een beetje raar... misschien omdat in het echt het hoofd van Elmo ook niet rond is.... :/

Bedankt voor jullie reacties :)

Groetjes Maris

11

Mariska1984 schreef:

Maar ja ik vond hem SUPER LEUK!!! Volgende keer wil ik een Koekiemonster maken hahahaha :lol:  Misschien vinden jullie die dan wel leuk??? ;)  :P

tja, ik ken het gevoel. ik heb 2 dagen geleden ook 2 taartjes  geshowd en daar kreeg ik ook maar 3 reacties gehad.
ik weet, ik ben nog niet zo goed maar het is zo leuk om reacties te krijgen.

ik vind je taart trouwens heeeeeeel leuk geworden!!!

Groetjes, Franka

12

Mariska1984 schreef:

Nee hoor, vind 'm ook GEWELDIG, wat een werk zeg !!  :thumb:  :thumb:

13

Hij is gaaf en mooi strak geworden!

Jacqueline

14

Hij is leuk! Vooral de kleuren enzo op de onderste taart (mag ik die als inspiratie gebruiken? Ik, met mijn domme kop, heb de kleuterjuffen beloofd hun trieste dummies te gaan vervangen ;) )

Groetjes Karine

15

van mij mag je hem gebruiken hoor. Ik heb het Elmo hoofd ook niet zelf verzonnen ;)

Groetjes Maris

16

Elmo! leuk zeg.
Wat een werk.

Voor een volgende keer zouden idd de ogen anders kunnen.

Groetjes Ingrid

17

@ esoj : Ja eerst had ik ze wat dichter op elkaar gedaan (net als bij de echte Elmo) maar dit stond eignelijk een beetje raar... misschien omdat in het echt het hoofd van Elmo ook niet rond is.... :/

dat zou idd weleens kunnen kloppen ja :D

groetjes José

18

Wat kleurt dat toch lekker he, rood met blauw. Super vrolijk! En Elmo ziet er niet alleen uit om op te eten, maar zou eigenlijk wel ff met dat 'wollige' hoofdje willen knuffelen! Goed gedaan!  :thumb:

Mijn site op hyves: http://toffetaarten.hyves.nl/

19

esoj schreef:

leuk!
en als feedback, zelf zou ik de ogen groter maken  en dichter bij elkaar plaatsen. volgens mij klopt de verhouding van mond/neus/ogen niet helemaal.

maar is echt een leuke vrolijke taart hoor!

Dit wilde ik inderdaad ook typen! Voor de rest vind ik het een leuke, mooie taart! Leuke kleuren ook!

.. Want taart kan altijd!!